RC99 en DE7, da's een lekker spacy stel...
Maar wat bedoel je met een meer vintage sound dan een Rat2 ? Als je een ouder geluid wil dan een Rat dan moet je een aardig eind terug in de tijd ;)
Printable View
RC99 en DE7, da's een lekker spacy stel...
Maar wat bedoel je met een meer vintage sound dan een Rat2 ? Als je een ouder geluid wil dan een Rat dan moet je een aardig eind terug in de tijd ;)
tja.. ik weet niet.. ik vind m op mn vox ac30cc2 al heel snel te schel en te modern klinken.. ze liggen mekaar misschien niet zo goed..de ts9 geeft me net iets te weinig gain..maar vind ik qua sound veel meer vintage klinken(let wel.. ik speel in een beatle tribute band.. dus met vintage klinken bedoel ik heeeel vintage)
Misschien als je de Filter verder dichtdraaid!! Misschien dat je een oude Guvnor eens moet proberen..
filter moet ik naar mijn smaak dan weer te ver terugdraaien..ik krijg er wel een lekker geluid uit als ik de gain weer wat minder opendraai.. maar dan gebruik ik weer liever de ts9..
Ik heb ook nog een oude dist+ liggen.. maar die heeft weer te weinig output...
kan daar niets aan gemodificeerd worden(mhh dan heb ik al wel weer twee pedaaltjes zonder adapter..dat vind ik niet fijn denk ik)
Probeer The Guv'nor van marshall... En dan natuurlijk wel die zwarte oude.. Die luciferdoosjes van tegenwoordig stellen niks voor...
ik zal eens kijken of tie ergen voor weinig rondslingerd op marktplaats..
nog andere suggesties?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thieske
Er staat op het moment een zwarte Guv'nor op Marktplaats.
(by the way, doe je nog iets met die Distortion+, ik zoek nog oude 2e mxr dist+) als je hem kan missen, of stuur effe foto's naar mijn prive adres
Jasper Farstreet
Ik wil m denk ik wel houden.. hij geeft wel een lekkere sound.. tussen distortion fuzz achtig in...maar misschien worden t dalijk te veel scheurijzers.. dan misschien.. ik laat t wel weten..
p.s. heeft er iemand een omschrijving van de sound van een guvnor.. of soundsamples..?
edit..
hmmm.. ik krijg het idee dat die guvnor toch nog te modern is.. ik ben meer op zoek naar het geluid van birthday, helter skelter, en hey bulldog.. allen nr's vd beatles.. offcourse...
sjors l....hehehe...
en over je voeding van je phase90: ik voed m'n phase90 met een battery-clip verloopstukje ( wel overal te krijgen), want m'n script heeft idd ook een adapter ingang. Dus gewoon verloopje en dan naar je voeding.
en, hoe klinkt dat nou als je alles aan hebt staan???:DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thieske