heey marten,
staat leuk spul tussen.
heb je dat oude basbeest nu nog steeds (die was toch van je broer ?:P)
de groeten
Printable View
heey marten,
staat leuk spul tussen.
heb je dat oude basbeest nu nog steeds (die was toch van je broer ?:P)
de groeten
Ja die heb ik nog.
Ah, OK. Vintage. :hippie:
Klinkt dat goed voor gitaar, die Greenbacks met bass cone?
Die kast ziet er voor z'n leeftijd nog zeer goed uit!
En die JMP is in principe ook voor bas gemaakt begrijp ik?
Wat is het verschil met een "normale" JMP behalve dat ie dan waarschijnlijk voor bas bedoeld is?
Ja die Greenbacks met bass cone klinken prima voor gitaar, ze kunnen gewoon wat meer laag hebben. De ´73 is inderdaad ook voor bas gemaakt, combinatie klinkt lekker voor bass, beetje zoals de oude The Who stuff.
Er zijn kleine verschillen tussen een JMP Lead en een JMP Bass in het circuit maar je kan de ene makkelijk modden nr het circuit van de andere. Bij de Bass versie MOET je niet noodzakelijk de inputs bridgen, bij een Lead is het bijna een must vanwege veel meer hoog op de normal inputs en dat kan je dan compenseren door te bridgen nr de andere input.
Ik zal die van mij dan ook maar eens posten. 't Is niet het meest spectaculaire, maar ik ben er (voorlopig, GAS is nooit uit te sluiten) tevreden mee.
http://img530.imageshack.us/img530/7...0783br2.th.jpg
In volgorde: Fulldrive 2, Bad monkey, Cry baby Slash, JVM410h, Framus fr-212.
Ik vind de JVM ook super. Met 'spectaculair' bedoelde ik eerder dat het niet op toornde tegen ander setups die reeds de revue passeerden.
En als je de JVM geweldig vindt, dan moet je 'crunch orange' eens proberen in combinatie met een bad monkey.