Ja, de film is leuk maar ze zijn met die types na de film ook doorgegaan en als Reiner geen regie en teksten doet is het, zoals hier, al snel oubollie.
Printable View
Ja, de film is leuk maar ze zijn met die types na de film ook doorgegaan en als Reiner geen regie en teksten doet is het, zoals hier, al snel oubollie.
Dit is wel de meest lang lopende topic van de meest inactieve user.:seriousf:
Tsja dat is voor mij toch wel Django Reinhardt
Ga toch weg man, hoe durf je je hier onder die naam te presenteren? Dat je fan bent kan ik me voorstellen, dat je zelf niets origineels kon verzinnen niet. Stuur snel een bericht naar één van de moderatoren om je naam te wijzigen of laad iets op dat bewijst dat je de naam waardig bent.
Nou nou nou, tuut tuut tuut, ik zie het probleem helemaal niet. Slecht geslapen Aaron?
Goed: sorry :makeup:
Inderdaad geweldig die Django Reinhardt. Ik had me eigenlijk nooit zo gerealiseerd dat hij zijn linker pink en ringvinger toch nog kon gebruiken:
http://www.youtube.com/watch?v=HsHyO7KyhME
Vergeef me Django, ik liet me gaan.
Wrijf maar zout in de wonde; ik vond het achteraf niet gepast van mezelf en heb al langs verschillende wegen mijn excuses aangeboden :hide:
Toch meen ik zelf dan weer wel iets origineels te hebben verzonnen, uitgaande van bestaande gegevens :D Het is een jaar of tien geleden en het enige dat ik op dat moment na uitgebreid onderzoek kon vinden, was een onderneming die een firewall aanbood met de naam Stonebeat; gezien het grote verschil in bedrijfsactiviteiten leek dat me wel kunnen.