Waarom niet?
Printable View
Waarom niet?
Shit, die hals is wel erg raar man !Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Wat is de bedoeling ? Of is het gewoon een goedkoop halsje van 10 euro?
10 euro hals :???: Knappe jongen als jij daar een hals voor kunt krijgen!
Maar nee hij heeft m zelf gemaakt.
Ik vind dat geschuurde er altijd zo eng uitzien... net of de splinters hangen er nog aan. Weet wel dat het anders is, maar het ziet er zo eng uit...
Zou die hals best een willen proberen GG! (nee das geen hint, woon trouwens in Belgiejum)
Mijn vraag was eigenlijk "wat is de bedoeling van dat 'uitgesleten' middengedeelte van die hals ?"Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Bevordert dat het solowerk of zo?
is bedoelde daar niks mee,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bluesbreaker
ik voegde er alleen iets aan toe, omdat ik vermoed dat het een highway is ;)
Ooh op die manier. Nee denk gewoon een questie van smaak. de ene vind een V profiel lekker en de ander een assymetrisch profiel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bicky
Het is een relic gitaar. Het moet er dus op lijken dat ie daar versleten is. En da's aardig gelukt. :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bicky
ja,en ook een coolrails bij de neck.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hector_Tsolodimos
klinkt geweldig hoor
Voor €10 lukt dat dus niet.Citaat:
Ruw esdoorn per hals +/- €15
Halspen +/- $14
Frets €15
MOP dots €10
Nut €5
Voorgezaagde ebben toets $32
en dan nog lijm lak en schuurpapier, dus voor een tientje lukt het niet. Een halsje zonder tuners komt op ongeveer 90 a 100 euro en een hoop geduld en handigheid.
Inderdaad. Druk je rechterhand eens tegen de hals aan en haal hem dan weg in die vorm. Je ziet dat de ronding bij je duim scherper is (D profiel) en dan wordt de vorm vlakker naar je vingers toe (V profiel) Verderop de hals, gebruik ik mijn duim minder en gaat die meer naar het midden van de achterkant toe, daarom heb ik hem daar platter gemaakt.Citaat:
Bedankt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson