Yep, ik shop nu met veel plezier:crazyhappy: en de voorraad stapeld zich op, maar qua verkoop gaat het niet zo hard, terwijl ik echt niet veel vraag, het zit gewoon allemaal tegen:soinnocent:
Printable View
Idd.. Nog nooit zo'n slechte periode om te verkopen meegemaakt. Ik heb een Epi LP standard die voor 220(!) weg mag en nog steeds geen enkele reacties!
R.
Moet je 'm op marktplaats zetten.
Ik heb vanmiddag mijn uitverkoop op marktplaats gezet en heb al voor 3 gitaren mensen die vrij overtuigd zijn dat ze hem komen halen.
Ook m'n Les Paul voor 350 :D Begrijp niet waarom je die niet kwijt raakt, DeiD.. Heb je m op marktplaats staan?
Begrijp niet waar jullie het over hebben.
Leon, ja joh.. Staat op Speurders. Eerst voor 280, nu t.e.a.b. Daar heb ik 1 bod van 200 eu op gekregen. Toen ik terugmailde dat ie hem voor 230 mocht hebben geen antwoord meer.
Mn Yamaha semi letterlijk nog niet 1 reactie op gehad de laatste maanden.
R.
Hoogst verontrustend!
Ach ja de markt zit vol met geluk zoekers die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Gelukkig zijn er ook nog mensen die weten wat ze willen en serieus zijn.
Ik plaats tegenwoordig zoveel mogelijk zonder bied optie, daarmee filter je meteen de sukkeltjes uit.
Maar voor kopers izijn het goede tijden, ik koop me dan ook helemaal suf:crazyhappy:
Iets meer dan anderhalf jaar geleden had ik een zwarte 57 AVRI te koop gezet , binnen een paar uur de eerste biedingen en binnen een week verkocht voor €1100 , nu een veel mooiere rode 57 AVRI en in 3 week een bod van €450 en een ruilvoorstel met een Blade Delta(?) , verder helemaal niets.
London City head uit 1969, 450 euro:
http://link.marktplaats.nl/260156278
Of het een koopje is weet ik niet, geen verstand van deze versterkers.