Mooie collectie!
Je mist nog een Guttlin.
Printable View
Dat laatste lijkt me zeker voor de brugpickup een mooie toevoeging, is dat een coiltap dus zeg maar overwound, maar dan de draad vanaf "niet-overwound" onderbroken en schakelbaar? Toevallig kwam ik dat laatst bij Oil City pickups tegen, maar heel erg vaak zie je het volgens mij niet.
Hals is prachtig!
Thanks guys!
@ Kakihara: Nou, daar zit ik al heel lang met een scheef oog naar te kijken. Karel maakt van die mooie Stratotone kopieën. Die vind ik heel erg gaaf..
@ D3nnis: Precies dat is het!
Ik heb een behoorlijke voorkeur voor zijn eigen modellen, maar de gustibus et coloribus non disputandum est.
Zijn eigen pickups (de Barbars) zijn redelijk fantastisch, vind ik. Houden het midden tussen een strat- en P90-element met een mooi afgerond hoog, subtiele mids en een stevige fond.
Toen hij hier nog in het zelfbouwdeel postte vond ik het altijd waanzinnig knap wat ie maakte.
Gelukkig is het niet helemaal een stijl die ik mooi vind, anders had ik nóg meer GAS :D
Klinkt wel slim! Vind ‘t altijd wel leuk als zulke toevoeging zijn verwerkt in een verder hele traditionele opzet. En GUN heeft het als een van de weinige voor elkaar gekregen qua uiterlijk echt een eigen twist mee te geven die het daadwerkelijk ten goede komt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vind ik ook! Ze zijn er te gek uit!
top collectie!
Maar zoveel koffers voor zo'n klein gitaartje is wat overdreven toch? :)