@Swaag
Thanks, dat zegt genoeg!
Printable View
@Swaag
Thanks, dat zegt genoeg!
Maar niet doen dat reisje naar Friesland, anders maakt je neef zich misschien schuldig aan openbare geweldpleging en is jouw zondag naar de kloten! Dat wil je toch niet.
Ik heb zelf een soort van antenne voor fishy Ads en let met name op de schrijfstijl van de advertentie tekst.
Gaan we ook niet doen; ik vond het al vreemd allemaal maar zocht én vond hier verdere bevestiging, thanks!
Gewoon gemeld op MP; dat hij mag branden in de hel, weggooier.
You're welcome mate, daar is dit forum voor! Goed gedaan mannen 👍
Ik ben benieuwd hoe het verder zou gaan als je het door laat gaan. Gokjes:
- vanavond ineens een mailtje dat om wat voor reden ook de afspraak niet door kan gaan, dat er veel gegadigden zijn die meer bieden, maar hij jou toch de koop wil gunnen, maar dan wel zsm geld overmaken en dan krijg je hem ook zsm opgestuurd.
- op de afgesproken plek (natuurlijk ergens zonder al teveel getuigen) morgen een ontvangstcomite dat je duidelijk maakt dat als je leven je lief is je het geld maar moet overhandigen, zonder een gitaar als tegeenprestatie.
Ik ga de ad in ieder geval ook even melden.
ik ben r ff op ingegaan.. kijken wat ie zegt.
Maar helaas komt het wel voor. Vaak wordt dan afgesproken op een plek waar ook geen pinautomaat in de buurt is, zodat de koper het geld wel bij zich moet hebben. Of ze bieden heel vriendelijk aan mee te gaan naar de pinautomaat, waarna je alsnog de sjaak bent.
die advertentie van die gibsun is ook wel heel nep hoor. Hij zet zijn eigen email adres er in omdat marktplaats soms laat is met mailtjes doorsturen, maar hij heeft pas 1 dag een marktplaats account, dus hou zou hij dat kunnen weten?
Ik vertrouw de MP ad voor geen meter....teveel spelfouten en rare zinsconstructies...