Ik zal voortaan wat sceptischer kijken :satisfie:
In ieder geval, nog één vraagje dan, wat is dan wel een realistische prijs voor een gewone Epiphone Les Paul Standard (tweedehands)? Rond de 300 euro moet lukken dacht ik, of is dat nog te veel?
Printable View
Ik zal voortaan wat sceptischer kijken :satisfie:
In ieder geval, nog één vraagje dan, wat is dan wel een realistische prijs voor een gewone Epiphone Les Paul Standard (tweedehands)? Rond de 300 euro moet lukken dacht ik, of is dat nog te veel?
Ik heb mijn ex epiphone les paul standard voor 250e kunnen kopen. Dan is 300e toch wel een redelijk normale prijs?
Het kan aan mij liggen, maar iets zegt me dat deze gitaar misschien van een iets latere datum is...
ja, bijna net zo grappig als knaap die vorige week een classic met 1960 op de pickguard aanbood als vintage 1960 voor maar 10.000 euro.
Oké, bedankt Lexvandoef en macwilliams
Klikkie Goed, hij mag dan wel niet keihard beweren dat het een Fender ís, maar bij dit soort dingen heb ik toch een beetje het idee dat de verkoper donders goed weet wat het is. Ik vindt het in elk geval maar een beetje een vreemde advertentie.
waar?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman
1. Het bericht wat je hebt ingetypt is te kort. Het bericht moet minimaal 10 karakters zijn.
Post aangepast :)
Die elementen ken ik :D
Da's een klira denk ik, Wietse heeft zo iets gelijkaardigs in z'n collectie staan, hij weet er meer van!
Higt het nou aan mij of hebben anderen er ook last van dat ze sommige advertenties gewoon niet meer geloven als er nog stickers op de elementen zitten?