Thanks, door de mixer gaan de Timefactor en de Roommate. De interne mixer van de Intellifex is echt prima dus deze staat in de looper.
Printable View
Thanks, door de mixer gaan de Timefactor en de Roommate. De interne mixer van de Intellifex is echt prima dus deze staat in de looper.
Mooi hoor Chiel.
Waar heb je die Masotti gekocht. In NL zouden er geen dealers zijn (volgens Masotti zelf)
Die heb ik direct bij Masotti zelf besteld. Was destijds (jaartje of 5 geleden ofzo?) de enige 19" parallelle mixer met drymix mogelijkheid en Midi functionaliteit die redelijk eenvoudig nieuw verkrijgbaar was.
Hoi Chiel,
Mooi rackje!
Wat doet die grote grijze stekker?
lijkt me voeding?
Ja chiel erg strakke rack! Erg cool! Nog steeds actief binnen Noah?
Of speel je ook in andere bands?
Ziet er inderdaad uit als een voeding.
Strakke set, ik hoop ook ooit nog zoiets moois te kunnen bouwen! maar ik ben hard op weg! Misschien moet ik m'n rek maar 'ns uit elkaar halen om de precieze afstanden voor de kabels te meten. Hoe heb jij dat gedaan? (en andere rekgebruikers uiteraard ook)
Thanks. Dat is een Harting multiconnector. Die gaat naar mijn pedalboard. Daar zit het midisignaal in, 3x 9V DC voor de pedalen en 1x 9V AC voor het midipedaal. Lekker gemakkelijk. 'Klik' 'Klik' en klaar :).
Patchbay is overigens van Links naar Rechts:
- Power Input (naar de Dinopower)
- Power Out (vanaf de Furman naar de Hook)
- Spare Power Out (vanaf de Furman)
- Naar de Return van de Hook
- Naar de Send van de Hook
- Boost On/Off
- Channel switch
- Naar Gitaarinput Hook
http://www.noahonline.nl/images/guit...kchielback.JPG
Overigens is dit rack vlug speelklaar gemaakt voor dit seizoen, met de vakantie in juli ga ik het definitief en helemaal netjes maken. Ook ga ik dan het pedalboard definitief af maken. Maar nu vooral spelen!
Wow, die multikabel is echt briljant. Je geeft me wel gas man! Gelukkig zijn dat soort plaatjes niet al te duur, zeker niet op een uitgave van +- 900 die er wss aan zit te komen :P.
Bij mij zou op de plaat voorlopig het volgende moeten komen:
-MIDI in (van pedalboard)
-2x Speaker Out (van Poweramp naar Cabinet)
-Power in (naar Furman)
-Power out. Van Furman naar een potentiele stekkerdoos. Ik wil een stekkerdoos modificeren zodat ik daar (iig thuis en in de studio) m'n Behringer en Wah in kan prikken. Dan gaat alles aan/uit met de Furman.
Flinke rol kabel besteld, zilversoldeer en een pallet pluggen. Gewoon beginnen met een plug op de kabel te solderen en in een device prikken. Kabel vervolgens een beetje netjes routeren, afknippen en ander uiteinde solderen. Een boel werk, maar een andere manier zou ik niet weten.
Het rack is echt heel erg stil en daar ben ik op zich al blij mee. Zoals het rack nu is, moet het eventjes stand houden tot aan de zomer. In de zomervakantie gaat hij weer helemaal uit elkaar en komt er een G-force in en een rack tuner (Roommate en Timefactor gaan er dan uit). Deze heb ik hier nu wel al liggen maar nu helaas ff geen tijd om dit allemaal in te bouwen en geluiden te maken (al klinkt het thuis wel al erg vet op een CAE en VHT eindtrap!). Het wordt uiteindelijk hopelijk een hele brute set!