Zijn beam blockers niet 'gevaarlijk' voor microfoons en/of microfoonplaatsing?
Printable View
Heb jij ze al gehoord dan Ieme.
Een quartz steentje op je cabinet plakken kan de straling ook de goede kant op sturen (heb ik wel eens gehoord;)) Zie ook: http://www.hetchakrasteentje.nl/computer_laptop.htm
Of vallen beamblockers niet in de 'broodje aap' categorie? :seriousf:
Is het ook niet zo dat als je beamblockers nodig hebt, je gewoon niet de juiste speakers/kast hebt?
Ik kan me best voorstellen dat ze handig zijn hoor. Speakers hebben gewoon een zogenaamde beam die onplezant kan zijn als je niet van die directe sound houdt die in die beam zit, en buiten de beam klinkt een kast normaal doffer.
Ik mic speakers zelf bijna recht van voren (vind ik lekker direct dus) dus voor mij is het niks, maar het is geen broodje aap hoor.
Leuk om aan te stippen.
Electro Voice speakers vinden heel veel mensen waaronder ik fantastisch! zeker in een zogenaamde Thiele cab. Maar deze hebben idd een enorm ice picking scott me up Beamy...
betekent niet dat je een slechte cab en speaker heb als je daarbij een BB gebruikt...
toch?
ik denk dat het geluid er weldegelijk van veranderd. Of die verandering een verbetering is dat is iets wat je voor je zelf moet uitmaken.
wat is dat BB? BerenBurg?