Ik had eigenlijk toch nog wel een beetje een run verwacht vandaag :makeup:
Nog 20 minuten :cheerup:
Printable View
Ik had eigenlijk toch nog wel een beetje een run verwacht vandaag :makeup:
Nog 20 minuten :cheerup:
Bij deze sluit ik dus alle inschrijvingen: laat het stemmen beginnen, de top 10's mogen binnenkomen! :)
http://s403.photobucket.com/albums/p...Gitaarnet2009/
Heb je nog voorkeur voor een bepaald format voor het aanleveren van de lijst? Zodat je het zo makkelijk mogelijk kunt verwerken?
Of is er een formulier dat ik over het hoofd heb gezien?
van nummer 10 naar 1!
10. Stijnkenens
9. Misery Signals
8. kellet
7. Quicksilver
6. Van Dattum
5. Lucabrasi
4. Manuvdv
3. Justin Schut
2. LP CL
1. Timo Somers (absoluut mijn winnaar!)
Moet het niet via PM? Of gaat Badman zijn inbox dan over een half uur vol zitten :D
1:Macwilliams
2:Orgasmocaster
3:Rubster
4:CCC
5:PGR
6:STijnkenens
7:Thijser
8:Jiboom
9:Baco
10:ernyfender
11: Dweezman
Ik mag er eigenlijk maar 10 plaatsen, maar ik MOEST de gitaar van dweezman erbij zetten. Het plaatje klopt gewoon, 100%. tis een combi van gitaar en amp die ik ook nog wel eens in mijn gear wil opnemen. De gitaar van Macwilliams is mijn grote winnaar, om eerlijk te zijn. Ik ken die axe heel erg goed, wat een heerlijke gitaar is 't zeg, g*dskolere :) Het hele eigen karakter, hoe Macwilliams is, straalt die gitaar compleet uit; ruwe bolster blanke pit, pure rock 'n roll is die axe gewoon.
Stijnkenens en Thijser hebben beiden een prachtig staaltje zelfbouw laten zien. Heren: chapeau! Dat niveau zal ik nooit halen!
Rubster en Orgasmocaster zijn mijn 'brothers in crime' als 't gaat om spelen op warmoth-gitaren, om maar te 'negeren' dat het gewoon 2 bloedmooie gitaren zijn. Die groene quilt was de inspiratie voor mijn groene quilt (lp) en de VIP van Orgasmo was een inspiratie voor mijn eerste warmoth.
PGR en Jiboom hebben gewoon prachtige PRS-en. Ook weer 2 van die gitaren die ik wel in mijn set op zou willen nemen. de top klopt gewoon, perfect, de kleur, pickups, het hele plaatje, gitaar (en in mindere mate foto, de gitaar trekt 't enorm omhog) klopt.
Baco's axe is echt strak. geen frutsels en tierelantijnen, ik mag 't wel. niet voor mezelf, maar ik vind 't toch superstrak. Het totaal tegenoverstelde is de gitaar van ernyfender; prachtig over the top, maar nog wel met smaak.
De gitaar van CCC...tja, wat een foto, wat een gitaar, en ik ken een hamer als deze goed: wat een tone! Korina met p94's, semihollow, boy oh boy :) geweldig toch? Ik had 'm eigenlijk op gedeelde 2e plaats willen doen, maar dat gaat helaas niet. Neemt niet weg dat 't een heerlijke gitaar is.
En natuurlijk: ik stem niet op mezelf.
Mijn lijstje! (Kim Wilson is dus mijn favoriet)
10. Pepe's vintage Gibson ES-125(???)
Gaaf. Gewoon een toffe gitaar. Lekker anders.
9. Aramstroop's vintage Gibson ES-330
Super gaaf toffe foto ook. Iets minder een Beatle-vibe, maar meer die rokerige jazzclub sfeer. Heel tof.
8. Thomas' witte Jazzmaster
Te gek ding. Is het een AVRI of een Jap? Ik zou haast zeggen het eerste, want een Japanse relict denk ik niet zo omdat die geen Nitro lak heeft. Of is het geen echte relic? Either way super gitaar.
7. AC Slater's Gretsch 6120
Volgens mij een Brian Setzer sig. Super vette gitaar. Klein beetje droomgitaar voor mij, zo'n echte Gretsch.
6. Eazy G's blauwe ES
Beauty hoor! 345? Geen standaard kleur geloof ik en daarom zo sexy. Gewoon weer nét even wat anders dan andere ES-sen. Tof ook zo'n Vibrola ipv Bigsby.
5. Nielsduursma's Classic Player 50's Strat.
Prachtige foto met die schaduw, dat tapijt en de warme kleuren. Ook een toffe Strat in dat goud. Gewoon lekkere vintage vibe, maar net effe anders. I like it.
4. Mr. Finger's vintage (?) Jazz Bass
Te gekke kleur natuurlijk, dat grijs. Beetje kutfoto, maar omdat het zo'n verschrikkelijk sexy bas is met die kappen tóch op de vierde plaats!
3. O.J's witte Squier Strat
De gitaar vind ik niet eens te gek. Leuk Jap (???) Squiertje, maar niet bijzonder. Gewoon toffe foto met dat witte Voxie en die witte coilcable. Ampie open en lekker bluesen. Ik zie het al helemaal voor me. Heerlijk.
2. robbierodeo's Telecaster Deluxe
Niet zo'n mooie foto qua kleuren, maar de 'compositie' is wel echt te gek. Met die amp op de achtergrond en dat witte coily kabeltje. 2 EHX dozen en de foto is af. Voor een superfoto had er een waterig herfst-zonnetje overheen moeten vallen en de saaie zwarte kabels even weg gehaald moeten worden.
1. Kim Wilson's Baja Tele
Met die amp op de achtergrond natuurlijk een súper combi! Lekker zo'n late 50's style Tele. Nét even iets anders dan die Blackguards altijd. Te gekke gitaar!
Ik zou hier al helemaal weten wat ik ermee zou spelen. Lekker Danny of Roy-style! Ampie open en bluesen maar.
Hij wekt als enige van de hele competitie GAS bij me op. Het meest nog door de foto. Daarom de eerste plaats!
Best is om de slideshow te bekijken en de namen op te schrijven. Op die kleine fotootjes heb je kans om over enkele modellen heen te kijken.
Mijn top 10:
1. groovieguitarguus (10p)
2. ponq
3. 123ghk (very cool done!)
4. thijser
5. Van Dattum
6. enryfender
7. avroitus
8. ccc
9. ednolb
10. humbucker (1p)