Dan is het toch geen "replica"?
Printable View
... dus mijn moeder zou kunnen zien dat het geen Fender is? Of mijn neefje, die net genoeg gespaard heeft om z'n eerste echte gitaar te kopen?
Ik hoef geen antwoord, dan vallen we voor de 1000ste keer in herhaling. Ik blijf het gewoon wansmaak vinden.
Waarom niet? Replica is een kopie, dat betekent nog niet persé dat ook de logo's zijn nagemaakt.
Ik ben ook bepaald niet happy met mensen die ten onrechte een merkstickertje op een gitaar plakken, maar het hoeft ook geen heksenjacht te worden. Zeker niet als daarbij veronderstellingen als waarheden worden aangewend.
Wat moest er eigenlijk bij Lutzer betaald worden voor de gitaar?
Ik heb een Ray Gerold Stratocaster en ik ben blij dat er geen Fender op staat, want hij is zoveel beter (ja dat ding vreet Fenders voor ontbijt)
Dan vind je Suhr of Haar strats ook niet kunnen?
RaceRookie geeft toch aan dat er geen F-decals op zitten, en er zijn legio bouwers die de S en T bodyshapes exact nabouwen.
Naar mijn mening totaal niet vergelijkbaar wat een zekere John D. doet/deed, die vroeger wel eens op de vintage gitaarbeurs stond, met gitaren die duidelijk el cheapo waren, maar van F-decals voorzien waren, met dito prijzen.
Wat denken jullie jongens?
Nep of echt?:
http://www.marktplaats.nl/a/verzamel...ir-guitar.html
:D