wat grappig is linkse les paul, zie je niet vaak
Printable View
wat grappig is linkse les paul, zie je niet vaak
klopt:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
was ook m'n enigste keuze, was de enigste linkshandige gitaar daar :satisfie:
Ongeveer een half jaar geleden kocht ik mij een Richwood RD-24-CE.
Sinds dan probeerde ik altijd op de site van richwood te geraken.
www.richwoodguitars.com
Dan krijg je de vriendelijke mededeling dat deze onder constructie is.
Maar nu , een half jaar later , zie ik zeer weinig verandering.
Iemand die hier soms meer van weet?
Ik dacht dat Richwood een lawsuit (rechtszaak) van Fender/Gibson aan z'n broek had, omdat de gitaren te hard op het origineel geleken (de koppen van Fender & Gibson zijn gepatenteerd/gecopyright, en de bodyvorm ook)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guitarlove
EDIT: en welkom provinciegenoot (wees eens braaf, en stel je eens voor in het stel je voor topic bovenaan de lijst ;))
nee, de gitaar is alleen uit de productie gehaald, k heb er gelukkig 1 gekocht van die soort, de re-129-bk. en zoals ze al zijden, uiterlijk en geluid lijke bijna hetzelfde als gibson :hippie:
alleen bij mij is het geluid kut als me versterker niet hard genoeg staat (komt door versterker, had ik met vorige gitaar ook) en k mag m niet te hard zette van mijn moeder.
maar ik ga naar een kleinere kamer, dan plak ik allemaal eierdozen tege de muur met daar weer een plaat overheen en dan kan ie wel hard :punk: :blast:
(p.s er moet echt een nieuwe code kome voor die punk smiley, geld voor meer smileys..)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
Richwood is volgens de lokale boer hier weer gewoon leverbaar, denk dat t nu bij samick oid wordt gemaakt.
Staan hier een paar mooie hollow's en semi hollow's in de vitrine, dingen zien er erg mooi uit!!
ik weet het eigenlijk niet echt met die dingen...ziet erg prachtig uit, speelt opzich niet verkeerd...maar dr gaat altijd een belletje rinkelen bij mij van ''jooh doe t niet'' hebben jullie dat ook?
neejh, niet echt
de richwoods die ik bespeeld heb bevallen mij allemaal prima.
ben vanplan er nog meer te gan uitproberen.
kijken wat voorn modelletje miss interesant is voor een volgende koop ;)
ik heb ook een richwood gehad speelt wel lekker ja
ik gebruikte hem als beginners gitaar het was mn 1e gitaartjj
ik wist niet dat richwood zo goed was
ik d8 is een 1 of ander skraal merk
richwood is opweg om toch een groot merk te worden denk ik.
ze bouwen het op met goeie kwaliteit gitaren voor weinig.
denk dat als ze bekend zijn ze wel duurder gaan worden.
wat voorn richwood heb jij nu dan?
Ligt Richwood anders nog steeds overhoop met Gibson/Fender (en terecht als je het mij vraagt) vanwege de vaak besproken lawsuit. RW site staat al iets van 2 jaar op "under construction", geeft bij mij nou niet een heel sterke uitstraling dat de zaken goed lopen...
(of korter door de bocht, ze zijn de spreekwoordelijke de lul)