Citaat:
hello,
Dank u voor uw navraag, het instrument is nog steeds te koop. Het artikel is in goede staat en 100% origineel. Ik kocht het instrument, toen ik werkte in Amsterdam voor twee jaar als sales manager bij een internationaal bedrijf, maar nu was ik in Valencia verstuurd naar ons kantoor. Ik verkoop het omdat ik geen muzikant en ik echt niet gebruikt, en ik wil het terug te verkopen aan Nederland, omdat het werd gekocht en het heeft alle papieren in het nederlands. Om ons te helpen in het proces van verkoop, zullen we een rederij te gebruiken en zij zullen zorgen voor alles. Als je echt geďnteresseerd bent in het kopen van mijn instrument laat het me weten zo snel mogelijk, maar gelieve geen belachelijke aanbod niet voor te stellen en geen verlies van tijd, want een snelle verkoop nodig is. Kan het gesprek in het Engels voort te zetten? dank u
Klinkt als:...
Citaat:
Hallo,
Product is nog steeds te koop en 100% origineel. Het apparaat is in goede staat. Ik kocht het product, toen ik werkte in Brussel twee jaar als een politieagent in het programma obmena.Programma uitwisseling is voorbij en ik keerde terug naar Engeland. Ik verkoop het omdat ik hier ben en ik heb geen behoefte, en ik wil terug te verkopen aan België, omdat het werd gekocht, en het heeft alle artikelen en boeken in het nederlands. Om u te helpen in dit proces maken we gebruik van een rederij, en zij zullen zorgen voor alles. Sorry, maar dit is een dringende verkoop, ik verkoop het omdat ik wil in Engeland wonen voor een lange tijd, en ik moet betalen voor mijn huis. Als je echt geďnteresseerd bent in het kopen van mijn product, laat het me weten zo snel mogelijk, maar gelieve niet lachen, en dan niet mijn tijd verspillen, want de tijd is bijna niet voor mij en een snelle verkoop nodig is. Kunnen we het gesprek voortzetten in het Engels? dank