Hup naar het brommer forum jullie!
Printable View
Hup naar het brommer forum jullie!
Ik weet het niet maar omdat je het zo stellig zegt geloof ik je op je woord en vat ik het niet persoonlijk op.
Nee, het is bij lange na niet het zelfde, een verwensing vind ik niet hetzelfde als het uitvoeren ervan, vergeef me voor mijn stompzinnige opmerking omdat deze is ingegeven door emotie.Citaat:
maar je beseft je wel dat je jezelf hiermee naar precies hetzelfde niveau verlaagd? Echt een waanzinnig stompzinnige opmerking natuurlijk.
Hier doe je zelf ook een uitspraak gebaseerd op vermoedens die vermoed ik ook ingegeven zijn op gevoel, niet op wetenschap.Citaat:
Aan de hand van iemands naam meteen in een hokje plaatsen en alle uitgekakte vooroordelen, vooral gebaseerd op horen roepen door (internet-)schreeuwlelijken, maar gelijk toepassen.
nogmaals sorry zie hierboven.Citaat:
En nog gelijk allerlei verwensingen ook.
Ik weet wel van Harley, ik vind het toffe machines en overweeg er een aan te schaffen in de toekomst. Maar dan een sportster met evo blok. Minstens net zo goed/slecht als een willekeurig ander merk, onderhoud is dan ook het keyword hier.Citaat:
Een Harley weet ik niks van en is ook totaal mijn smaak niet, maar ik ga dus ook niet oordelen over de kwaliteit en al helemaal niet over de rijeigenschappen.
Ze zullen vast en zeker goed rijden dat is mijn overtuiging en het geluid is ook nog eens heerlijk.Citaat:
Een Ducati weet ik toevallig wel veel van en ik zou zeggen: voor dat je erover oordeelt, rij er eens een rondje op. Je zult merken dat dat ongeloofelijk goed rijdt.
Ik zie machines, want daar hebben we het over, ook niet als goed beter of best. Ja ik heb een R1, uit 1998 en die is toch ook heel betrouwbaar gebleken. Maar ik besef dat ik met de mijne ook een beetje geluk heb gehad. Evengoed kan ik er volgend jaar een hoop gezeik mee hebben, wie kan het voorspellen?Citaat:
Goed, het zijn echt niet de beste motoren maar ze zijn toch niet echt minder dan zo'n r1 (die jij meen ik hebt).
Je hebt natuurlijk de normale slijtage van ketting, kettingwielen, banden, remmen en noem er nog maar een paar op. Een ducati of Harley slijt niet sneller maar de onderhoudsintervallen liggen misschien wat korter van elkaar. Als je handig bent dan kun je veel zelf, zeker aan een Harley. Als je weet hoe het moet dan is het juist die techniek die ervoor zorgt dat het ook vlot te repareren is. Maar als je moet repareren is het vaker door een menselijke fout dan dat het door de machine komt. Een versnellingsbak probleem komt bijvoorbeeld vaker voor omdat ze niet weten hoe de koppeling afgesteld moet worden, daardoor schakelt dat ding kut en loopt de bak in de soep, meestal eerste of tweede versnelling. Dan gaat de originele koppeling eruit en word deze vervangen door een betere (duurdere aftermarket spul) vervangen worden. En dat terwijl het originele bij de juiste afstelling ook twintig jaar kan meegaan zonder bakken te vreten. Onkunde dus.Citaat:
Een Honda, een Kawa, een Yamaha en dus ook een Duc: alles wat rijdt dat slijt en alle merken hebben wat.
Daar zullen vast een hoop onwetenden tussen zitten, trek het je vooral niet aan. Doe ik ook niet wanneer mijn motorrijdende vrienden mijn Tupperware, rijstbrander fietsen op de korrel nemen.Citaat:
Dit soort belachelijkmakende / afgunstige kritiek blijft altijd maar komen van jappen- of bmw rijders, terwijl de ducati rijders die ik ken dat eigenlijk nooit anders om doen.
Mooi man, een mille staat bij mij op de verlanglijst, helaas is de schuur te klein en de zomer te kort. Die paar pk's minder zullen met mijn ingetogen rijstijl niet echt een gemis zijn. Ik houd wel van dat geluid uit die rotax blokken.Citaat:
Ik heb ruim 10 jaar met veel plezier op japanse 4 cilinders gereden, maar was gewoon opeens helemaal klaar met dat gejank dus ben v-twin gaan rijden (ook SP-1). Ik kon het betalen en geniet ervan en ga absoluut nooit meer terug. Ik heb dus ook helemaal niks tegen japanner en rij altijd met veel plezier met vrienden die allelei verschillende (veelal jappen) motoren hebben. Gewoon lekker gemengd gezelschap en lekker iedereen in z'n waarde laten.
Mij spijt het ook, de tranen rollen me over de wangen, vergeef me, ik wilde niet je ducatiste hartje vertrappen en hoop dat deze met mijn oprechte, zalvende woorden spoedig weer hersteld.Citaat:
Sorry iedereen voor het offtopic, maar ik vond het gewoon een totaal misplaatste post. macw: nogmaal no offence! ;-)
Tot slot wil ik nog zeggen dat ik nog steeds achter mijn post sta en dat precies zoals ik hem bedoeld heb. Als verwensing zonder enige gevolgen voor die oplichter, ik heb niet de goddelijke macht om het tot uitvoer te brengen. Als ik wel goddelijke krachten had dan liet ik de gitaar mysterieus verdwijnen zonder een briefje achter te laten.
Het enige "goddelijke" recht dat ik heb is dat ik mij om deze woorden voor niemand hoef te verantwoorden. Waarom ik dat nu wel doe is uit respect voor een gewaardeerde mede forumlid die mij niet in persoon kent en ik vergeef het hem dat hij mij daardoor verkeerd inschat.
Kusje, ik ook van jullie.
Zoals ik in dit topic aanhaalde, is de enige remedie tegen fishy advertenties en oplichting de Quatareze methode en dat is per overtreding een vinger of hand afhakken. Als een potentieel slachtoffer dan aan de deur komt bij de marktplaats verkoper en hij zit gemiste ledematen weet je sowieso van tevoren dat je geen zaken moet doen met diegene 😉
Overzichtelijk en effectief ! Spaart ook internet politie uit, kostenbesparend dus😂
Ik kreeg net een mailtje van een MP mederwerker dat een eerder genoemde advertentie is verwijderd.
Nou, toch een resultaat. :)
welke was dat?
Macwilliams en Agent_Smith, foei!
Laten wij elkander niet opnaaien. De verwensingen over en weer op dit forum, veelal het directe gevolg van stupiditeit, infantiliteit en oogkleppenmentaliteit zijn al erg genoeg tussen de Fender- en Gibsonadepten en zij die een afkeer hebben van alle grote gevestigde namen binnen het gitaarwereldje, maar als de rivaliteit nu ook al gebieden gaan bestrijken die ver buiten het gitaarwereldje om gaan, dan komt onwillekeurig de vraag in mij op: Waarom, jongens? Waarom?!?!
Straks moet ik me al zorgen gaan maken als ik in een onbewaakt ogenblik zijdelings de omheining mijner tanden laat ontglippen dat ik met veel plezier een Renault Twingo rijd.
Het moet nu toch niet veel gekker meer worden. :D
http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...=1#post3026730
Geen zorgen, het is niet zo heftig als het misschien lijkt. Of je interpreteert mijn post misschien niet helemaal goed.
:)
Ah, mooi zo, de rode tele die eigenlijk een H&K was is dus eindelijk er tussenuit gevist. Ik had m ook gemeld, maar geen feedback gekregen.
Ach, hoef ook geen feedback, als de juiste acties maar worden ondernomen. Melden heeft dus wel degelijk zin, het was me al opgevallen at Marktplaats er de laatste tijd echt werk van lijkt te maken. Nu nog wat meer vaart...