Ze waren destijds van beide importeur. Wolfram heeft ook een tijdje rondgehangen bij MB en er is toen sprake geweest van eventuele samenwerking.
Printable View
Ze waren destijds van beide importeur. Wolfram heeft ook een tijdje rondgehangen bij MB en er is toen sprake geweest van eventuele samenwerking.
Wat ik dan zo raar vind is dat ze zelf die connectie niet wat meer uitgebuit hebben. Zeker toen ze later voor de zoveelste keer opstarten was Dumble toch al een redelijk grote naam. Waarom hebben ze die connectie dan niet iets meer ingezet? Toch "een beetje" gebrek aan zakelijk instinct?
Mesa Boogie is een grote naam. Dumble niet.
Ja maar... ja maar.... :D
Nou ja, eind jaren 80 en 1992/93 toen ze weer eens aan het herstarten waren was Dumble toch ook niet helemaal onbekend lijkt me. Ongetwijfeld niet zo bekend als Boogie, maar veel gitaristen hebben er toch wel eens van gehoord. Zeker in de hoek waar je je als kleine amp bouwer op richt (?).
Als je dan kan zeggen dat je wel eens aan Dumbles hebt gesleuteld lijkt me dat je dat op zijn minst zo veel mogelijk laat weten. Maar van wat ik er van heb kunnen vinden komt Dumble nooit voorbij. Boogie wel. Vind dat toch op zijn minst raar. Elk voordeel is er een lijkt me. :dontgeti:
100 jaar geleden dat ik mezelf hier ingelogd heb.
Ik dacht, ik post mijn bescheiden collectie weer eens. De Gretsch is de meest recente HNGD (inmiddels ook al een half jaar in bezit maartoch ;) )
https://bin.smwcentral.net/u/20310/g1.jpeg
De Classic ziet er prachtig uit in Tobacco Sunburst. Ik neem aan dat die dounle neck jou ongeveer dubbel vouwt of valt het gewicht mee?
Iets zegt mij dat jij een Led Zeppelin fan bent.
Volgens Gibson zelf is het vintage sunburst. Het is ook wel duidelijk mijn nummer 1 gitaar, de achterkant zit ook vol met krassen en deuken van het vele jaren erop spelen. De doubleneck is wel de zwaarste ja, maar er is geen extra ruggengraat voor nodig hoor ;) Sterker nog.. in een grijs verleden speelde ik hem nog wel eens achter mijn nek op het podium haha. Hij heeft wel een relatief kort bereik vanwege de hiel. Ik gebruik hem voornamelijk om 12 snaar elektrisch te spelen (en makkelijk wisselen is een bonus
Hoe kom je erbij :soinnocent:
Hehe, ja ik speel ook graag andere classic rock, jazz, blues en Malmsteen/Satriani-achtige dingen.
Maar Led Zep blijft de grootste inspiratie ja ;)
een G5420 zo te zien
Hump inlays
Blacktops
Bindings in F-holes