Dit is ook een leuke: 23.000 ! songteksten + akkoorden (gitaar)
Helaas rust daar copyright op, tenzij hij zelf alles heeft uitgeschreven(en dan valt het volgens mij nog steeds onder copyright) of toestemming heeft gekregen van de rechthebbende...
Printable View
Dit is ook een leuke: 23.000 ! songteksten + akkoorden (gitaar)
Helaas rust daar copyright op, tenzij hij zelf alles heeft uitgeschreven(en dan valt het volgens mij nog steeds onder copyright) of toestemming heeft gekregen van de rechthebbende...
Ach ja, op marktplaats adverteren ook types met 'Het werkplaatshandboek voor uw auto of motorfiets op cd!", oftewel een pdf van een gekopieerd handboek...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
Ah, ok, thanks.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling
Gisteren zag ik op Marktplaats een heel goedkope Slash Epiphone Les Paul staan.
http://link.marktplaats.nl/192381252
Tenminste, dat staat op het plasticje op de headstock. 250 euro is natuurlijk geen geld daarvoor, dus ik heb 'm gemaild, en hebben we afgesproken dat ik over een paar weken eens kom kijken en hem waarschijnlijk meeneem.
Maar nu zie ik dat er toch een aantal vreemde zaken zijn:
- 250 euro is wel erg goedkoop: ik dacht dat hij normaal 600 euro kostte? Zelfs voor een normale onbeschadigde Les Paul Standard is het weinig.
- Zelfs de plasticjes zitten nog over de elementen heen
- De kleur is iets anders dan een normale Slash signature
- Ook heeft deze gewone chromen stemknoppen ipv de witte zoals op een gewone Epiphone Les Paul Standard.
Wat betekent dit? Is dit toch een echte slash signature, of een standard met dat plaatje eropgeschroefd? Of nog iets anders?
Alvast bedankt ^^
Volgens mij is dat gewoon een Epi Standaard met een Slash trussrodcover plaatje erop. Voor die prijs is het zeker geen Slash Signature, tenzij hij gestolen is, die kosten 800-900 nieuw!
Voor die prijs lijkt mij dat inderdaad ook onmogelijk.
Is van 'Adonys'... Hartstikke nep dus... (knoppen zitten ook verkeerd)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KamikazaGuitar
Zeker weten geen signature, alhoewel ie er wel op lijkt.
Hey een beetje bieden onder mijn naam! Lekker dan! ;-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Bedankt voor de snelle reacties :satisfie:
Volgens jullie is het dus geen Slash signature (dit staat ook niet in de advertentie). Ervanuitgaande dat het dan een gewone Epiphone Les Paul Standard is, is het toch nog steeds een goede koop, of zie ik dat verkeerd?
Alvast bedankt :chicken: