Taylor wil graag dat je je gitaar registreert. Als je hem nieuw koopt dan doet de dealer dat al voor je. Hoe dan ook, je merkt dan al snel of je een fake te pakken hebt.
Printable View
Voor oplichters dus ook via internet bestaat maar een straf, per oplichtingsdaad 1 hand afhakken. Dus opsporen, in de kraag vatten en hand eraf per fake advertentie die geplaatst is. Dan is dit land net zo veilig als Qatar👍
Hier nog zo'n mafkees:
http://link.marktplaats.nl/734865708
Een collector's choice voor onder de 3000 eu, yeah right! De crisis maakt de mensen wanhopig om iets te verkopen, maar dit is hilarisch!
Jammer dat je niet kan bieden
EDIT; er zit ook een versterker bij de Les Paul! Vast een Dumble :-)
Volgens mij zijn er wel mensen geweest die belachelijk hoge boetes hebben gekregen voor foto's van google gebruiken. Maar misschien is dat in een ander land geweest bedenk ik me net. Maar dat kan volgens mij ook als een vorm van plagiaat gezien worden.
Shit he...! wat is dat voor site dat ioffer.
Waarom kan dat bestaan, je wordt toch direct alle kanten op gesuet?
Ik zou mij nou niet echt de relaxte ondernemer voelen met zo'n site..
Hier de 7vwh: http://www.ioffer.com/i/ibz-white-te...itar-533180696
Veel foutjes snap ik dan ook weer niet? handvat te groot en te dicht bij rand, die lion claw veel te groot, trussrod cover bizar groot.. en intonatie op E snaar zal ook wel probleem zijn zo te zien..
Als je dan toch de boel wilt bedonderen doe het dan net ff wat beter..
en dan deze user review ook (haha) echt een ramp gitaar:
Received guitar with the next details: Not-indicated colour, wrong serial number, must say Ibanez JEM, but says Ibanez JEM Jr. , the sound of the guitar is not the expected, all those and more details devalue the guitar, but received in good status
Dan is het in ieder geval geen plagiaat, maar een rechtenkwestie. Boetes krijg je daar niet voor (in geen enkel land), maar er kan wel een flinke vergoeding worden opgelegd door de rechter, mits de origineel rechthebbende er een zaak van maakt. Ik denk niet dat - in welk land dan ook - dat een issue zal zijn bij een marktplaats(achtige) advertentie waarin de foto's van een ander zijn gebruikt...
Voor wie nog geïnteresseerd is in die rode fake telecaster, zo zit het dus volgens de verkoper:
Het zit zo: de gitaar is gebouwd door een Duitse gitaarbouwer die vroeger in de Amerikaanse Fender fabrieken werkte. Deze man is inmiddels gepensioneerd (en woont weer in Duitsland) maar maakt nog steeds Fender gitaren met originele Amerikaanse Fender onderdelen. Omdat hij er op een gegeven moment een aantal had staan, heeft hij er twee verkocht. Die van mij is er daar eentje van. Het is dus een gitaar die gebouwd is door een Fender expert met originele Fender onderdelen. Hij komt dus niet uit de fabriek en behoort niet tot een bepaalde serie...en heeft dus ook geen serienummer.
Het mooie is, wat jij zelf ook al zegt, dat deze gitaar daardoor heel bijzonder is. Hij heeft kleine details die een fabrieksproduct niet heeft en is daardoor uniek. Niemand heeft dezelfde gitaar (in tegenstelling tot fabrieksproducten). Hij klinkt mooi en ziet er prachtig uit.
Kortom: als jij perse een gitaar van de lopende band wilt, dan kan ik je niet helpen. Als je een unieke Telecaster wilt, die niemand heeft en geweldig klinkt en er super uitziet, dan is dit jouw gitaar ;)
Ik heb de gitaar nu voor jou gereserveerd. Mocht je geen interesse meer hebben, laat het dan even weten. Ik heb namelijk nog 5 anderen die willen komen kijken. Ik hoor graag nog even van je.
Hij weet de gitaar wel echt te verkopen. Sjeesus zou er bijna zelf nog in gaan geloven!!