In een Deja Vu heb ik gewoon nog een keer 1000 kunnen bieden! :ok:
Ik kreeg er zelfs een leuk begeleidend schrijven bij, dat afgesloten werd met "Bemoei je niet met mijn zaken. Zielig figuur".
Printable View
En dan ga je hem ophalen, blijkt hij nep te zijn en hoe wordt er dan met de situatie om gegaan?
De onkosten moeten worden vergoed, de tijd en natuurlijk als laatste de frustratie en woede.
Kreeg hij van mij een lift naar de pinautomaat en een pittig 'gesprek' na de financiële afhandeling.
Ik ben een tegenstander van geweld of negativiteit maar extreme acties veroorzaken extreme reacties.
Ik heb beiden al, maar blijkbaar heeft hij naast de nep-Tele ook een baan en een vriendin in de aanbieding. Zoekt iemand toevallig nog zoiets?Citaat:
Nou...op naar een nieuw doel in je leven. Een baan of vriendin misschien?
Daaaag stumpert
Geen idee, staat er niet bij. Aan z'n "Bemoei je gewoon met je eigen zaken!" zou ik bijna verwachten dat hij een zelfstandige is, of een of meerdere "zaken" heeft. Misschien dat hij dan een oude baan over heeft? Of een baan bij een van zijn zaken? Geen idee ...
Stuur 'm maar een mailtje en zeg dat Harold je gestuurd heeft?
Graag gedaan! :ok:
Hij is gereserveerd!!!! Zal hij nu echt iemand zo gek gekregen hebben?
Mensen, als je zo'n hoog bod uitbrengt, wees dat slim en verander je MP naam in iets als 'ditiseennepperd' of 'fakeguitar-beware' ofzo.
Er zullen nu mensen misschien niet altijd doorhebben waaróm je zo'n belachelijk bod plaatst.
Maar eh, "Jeroen" is wel 5 jaar op MP actief ipv 1 dag, dus de kans is aanwezig dat ie wel degelijk die gitaar heeft. Maar het zou hem sieren als ie
-niet liegt over de herkomst
-geen grote bek geeft tegen mensen die hem daarop wijzen
(far stretch:)-z'n verlies neemt en hem voor parts-waarde ofzo verkoopt.
Ik sta er trouwens wel van te kijken dat je fake gitaren zo makkelijk op MP kunt verkopen zonder dat je van marktplaats af wordt geschopt.