Achterop de kop (foto 3) wel.
Printable View
Net ff naar waarde geboden...:seriousf:
Je bent overboden!
Over de telecaster met binding en H&K headstock welke werd aangeboden als Fender.
Beste MP,
Eerder is er al melding gemaakt omtrent deze advertentie: http://link.marktplaats.nl/733214763
Dit is absoluut niet datgene wat hij zegt dat het is. Het is geen fender gitaar maar een omgekatte H&K die vorig jaar €59 heeft gekost. De adverteerder is benaderd en geconfronteerd dat het geen fender is en nu heeft hij de foto's zo aangepast dat het voor een leek niet meer te zien is.
Naar mijn mening probeer je dan de boel bewust en doelmatig op te lichten.
Merkvervalsing door eigen hand.
Bij voorbaat dank voor het verwijderen.
Met vriendelijke groet,
MacWilliams
Het antwoord,
Geachte meneer MacWilliams
Hartelijk dank voor uw bericht waarin u melding maakt van een adverteerder die potentiële kopers misleidt. Marktplaats hecht veel waarde aan tevreden gebruikers en veilig handelen. Ik licht het u graag toe.
We hebben de gegevens van deze persoon opgeslagen in ons digitale archief. We kunnen deze adverteerder echter niet op basis van uw bevindingen weren van de site. Wij hebben niet de expertise in huis om te kunnen beoordelen of dit wel of geen Fender gitaar is. Indien u gegronde bewijzen heeft dat deze persoon daadwerkelijk een oplichter is, kunt u deze uiteraard naar ons toesturen. Wij kunnen dan, wanneer er genoeg informatie beschikbaar is, in samenwerking met de politie dergelijke zaken oplossen.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
....
Helpdesk medewerker
w w w.marktplaats.n l
Ik heb de verkoper gemaild dat het een nep Fender is.
Ja duh, dat weet hij zelf ook wel.
Jeej! Ik heb € 12.000 geboden!