Voor jou is dat wellicht geen twijfel, maar voor iemand anders misschien wel.
Het kan heel goed zijn dat je gelijk hebt, en dat die PU's best een logische switch waren destijds, maar heb je daar ook keihard bewijs voor?
Printable View
sorry maar dat is een beetje een onzin vraag, je kunt het ook omdraaien, hoeveel originele jaren 60 gibsons zijn er met de originele electronica intact ? en dan zul je zien dat het er verdomd weinig zijn; soms omdat de puppies gebruikt zijn om om duurdere gitaren weer in "originele" staat terug te brengen, soms omdat ze gewoon kapot gingen en in de jaren zeventig waren er maar een paar fabrikanten met aftermarket pups (gibson verkocht geen losse pickups) de originele mighty mite maakte hotrod parts (veel messing onderdelen) en best wel goede pickups, het schrikt mij daarom niet af dat ze er in zitten
of beter gezegd waarom zou HaroldA moeten bewijzen dat de verkoper "goed" is, en kan de poster suggeren dat de verkoper fout is, volgens mij is het nog steeds onschuldig tenzij het tegendeel bewezen is ? ;)
Ik snap het ook niet. Iemand vindt op Marktplaats een 62 SG, maar wel met voor hem onbekende en voor zijn gevoel "goedkope" pickups. Andere leden hier weten dat dit helemaal niet ongebruikelijk is en dat het in principe niks aan de gitaar afdoet en dat de vraagprijs in overeenstemming is met het gebodene. Helder toch? Weer iets opgestoken als gevolg van dit topic!
Moet dat dan meteen weer in gekat - van beide kanten - ontaarden? :???:
Niks geen gekat, ik probeer gewoon een eerlijke discussie te voeren.
Blijkbaar zijn er veel forumleden die van mening zijn dat een dergelijke PU-switch een normale zaak is, en als ik er nog over zou twijfelen, zou ik alsnog wat kunnen Googelen, of naar de speciaalzaak kunnen gaan om advies te vragen.
Het gaat in deze om het feit dat dit topic bedoeld is voor mensen die twijfelen, toch?
Het feit dat lespaulnmarshall die twijfel in zijn initiële post, een beetje bracht alsof het een waarheid is, zal meegeholpen hebben aan deze discussie. "Waar er 2 vechten....."
Weer een 100% fake 'USA Fender' strat, trap er niet in! http://link.marktplaats.nl/734655898