De pots lopen mee met de welving van het bovenblad. Volgens mij zie je dit wel vaker.
Printable View
Ik heb geen idee of deze echt is. Maar die pots vielen me meteen op.
Die pots vielen meteen op. En wat mij ook opviel is dat de nut-cover op de headstock een beetje scheef zit, of ligt dat aan mij?
Dus het zal een nepperd zijn?
Ooh ok, dan is dit dus eigenlijk een heel erg slecht afgewerkte epp?
Ga er eens naartoe als je hem graag wil hebben, je merkt het snel genoeg als je er een beetje ervaring mee hebt. Even de controlcavity openschroeven bijvoorbeeld, of de outputjack eruit pakken en kijken wat voor een het is. Ook kun je het wel voelen aan de afwerking en gewicht e.d.
Het mooie aan deze discusies vind ik dat het meer zegt over de hedendaagse kwaliteit van epiphone dan wat het zegt over de nepperds
hahha sorry;)
Maar idd, je komt er vanzelf achter als je hem test toch! I kzou zeggen, ga hem eens testen!
http://link.marktplaats.nl/321293827
Ik ben benieuw welk type Squier hij gebruikt
Het is oplichting, het is voor mijn gevoel een affinity Squier en dan durft die ook te beweren dat die net zo goed is als een MIM Fender, mwah dat denk ik zeker niet, gezien verschil in hout en electronica en pups
Een bieder die het weet te presteren om in 6 biedingen de prijs van van 351 naar 601 Euro op te drijven zonder 1 maal een tegenbod...
Das de verkoper, vriendje van de verkoper, of een ontzettende oetlul.
van e***e( 5 ) EUR 601,00
13.03.10 00:15:32 MEZ
e***e( 5 ) EUR 575,00
13.03.10 00:15:13 MEZ
e***e( 5 ) EUR 550,00
12.03.10 21:32:48 MEZ
e***e( 5 ) EUR 500,00
12.03.10 21:32:28 MEZ
e***e( 5 ) EUR 485,00
10.03.10 20:24:28 MEZ
e***e( 5 ) EUR 351,00
het is een bullet squier, die zijn nog minder als de affinity's
Het is ook geen Bullet Squier:
http://i471.photobucket.com/albums/r...976/004-65.jpg
duidelijk te zien aan mijn afgeronde fretboard bij de body, die de gitaar in de add niet heeft.
En ja het kwaliteitsverschil tussen een affinity een een bullet, vraag mij nog steeds af waar dat in zit
HaroldA....+1
http://link.marktplaats.nl/329365589
fake
1 x is wel genoeg...
tis ook geen squier is zo'n hele goedkope massachinees .Komen meestal zonder decal o pde kop dus ideaal voor dit soort mensen.
Durf bijna te wedden dat het de body ligt van gewicht is. E Ndat hij ee nheel mooi helder hoog heeft en best dynamische elementen.
Een begrijpelijk misverstand, niet iedereen weet hoe Ebay werkt.
Zo vraag ik me af, wat doet E-snipe anders dan je bod automatisch verhogen wat sowieso gebeurt?
headstock, tunders, slagplaat schroef, deze knoppen zitten dan weer wel goed...
op de headstock na vind ik dat je gelijk hebt:P
Ach, Les Strat heb ik al op negeren staan in dit topic. Je hebt mensen die er verstand van hebben en mensen die dat pretenderen te hebben, maar er in de werkelijkheid maar wat op los lullen (zie ook de Squier Bullet opmerking van een paar posts terug).
Ja indd wát is nou je punt!?
Les Strat weer he, kwam er net achter dat dat ook die debiel was in een ander topic. Jongetje van 15 jaar...
Ik denk dat die Epi gewoon echt is, eea ziet er wel slordig uit, maar tis naar mijn mening een echte