Ik dacht dat het wel wat complexer in elkaar zat dan wordt gedacht...
Printable View
Ik dacht dat het wel wat complexer in elkaar zat dan wordt gedacht...
en de 1spot doet volgens mij gewoon hetzelfde voor 20 euro :chicken:
maar dan wel met een daisy á 6 euro erbij :) maar toch, geen geld, en doet idd hetzelfde! neemt nog minder ruimte in ook................ik heb nu ook een one-spot, 1700ma, echt geweldig! ik voed er mn hele board mee, afgezien van de line-6 DL4. die heeft aparte voeding.
Als dat ding 189 euro kost, kun je in theorie veel beter 8 onespots kopen ;) In de praktijk kom je met 2 of 3 onespots echter al meestal wel uit. 1 of 2 voor pre-gain effecten en 1 voor post-gain. paar daisy-chaintjes en klaar is klara.
Inderdaad. Dit is een voeding met geïsoleerde outputs. Is wel even iets anders dan dat brick van Dunlop.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phyrexian
He jos, als je per se 8 geisoleerde outputs wil hebben, dan koop je toch gewoon 8 onespots, is nog altijd goedkoper ;)
8x €20 = €160 + stekkerblok ala 5 euro = €165Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BeeJee
1x €180 = €180
zal ik toch voor PP gaan ;)
mja, idd.........kan iemand uitleggen waarom je aparte adapters voor pre en post gain zou nemen? momenteel heb ik 1 one-spot, voor zowel pre als post gain pedals. nog niet in zn geheel aangesloten,dus ik weet niet of hij ruis/brom af gaat geven, maar wat is de theorie hierachter?
onespot is 9v, voodoo heeft veel meer :)
@skabouter
kan krijg je aardlussen enzo
nie fijn