Dank u wel.Ik ben er ook heel blij mee!!!
Printable View
Dank u wel.Ik ben er ook heel blij mee!!!
Ziet er mooi uit mede-Compascumer!
Hierbij mijn collectie. Op de foto ontbreekt een akoestische Eastman AC722.
https://s8.postimg.cc/46aoslys5/20180820_122941.jpg
V.l.n.r.:
Fender Highway 1 strat body + Warmoth hals - Fender CS '54 elementen
Fender Highway 1 strat body + Warmoth hals - Klein Jazzy Cat elementen (body overgenomen van forumlid Pepe)
Stratbody herkomst niet zeker (volgens vorige eigenaar Fernandes) + Musikraft hals - Fender CS '54 elementen
Gibson Les Paul Custom (1976) - SD Pearly gates elementen
Warmoth telecaster - SD little 59 + SD '59 elementen
Guitarbuild.co.uk (finish: Dutchrelics) tele body + Warmoth hals - Don Mare 0038 "10k Keefer" element - Esquire achtige gitaar
Liggend: Fender "Jim Root" Telecaster - EMG81/60 elementen
Ik zou willen dat ik alles op 1 foto kon krijgen, of zelfs alles in 1 rek. Maar... dit komt een heel eind. Ik heb mijzelf nu echt dit rek als grens gesteld: wat ik heb moet hierin passen.
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net...52&oe=5BF1B8C2
Onderin heb ik de alleroudste gitaren, de exemplaren die ik nooit meer gebruik. ouwe troep. De middelste en bovenste plank zijn mijn oude prototypes en de oudere demo-modellen.
Ben nu ook benieuwd maar je verzameling amps 😜
oh, dat valt nog wel mee. Heb nu een 1986 JCM800 2210 gemod door Voodoo Amps, een Victory Silverback, Victory V100, Victory Red Dwarf en een CMW Private Paisley. OH en ik heb een REVV GENERATOR 120 op order staan (custom front, custom purple croco tolex). Op de top van m'n gear verzamelwoede had ik ook nog een Mesa Mk3, een Soldano SLO, Marshall JMP 2203, Marshall Artiste 1976 en een Marshall 6100 30th anniversary. Ging dus van 11 naar 5 bakkies want ik pak toch alleen maar die V100 voor 90% van de tijd (clean is als een Fender reverb deluxe: sprankelend, beetje chewy mids maar heel erg CLEANNNNN, overdrive is als een jcm800 gekruist met een 25th anniversary maar met de gain van een SLO on tap).