De tele! Me like! Oké, wellicht met een ander element dan.:D
Printable View
De tele! Me like! Oké, wellicht met een ander element dan.:D
Mooie collectie!
Nice !!!!
Denk je met de waarde van 1 gitaar uit dit stel mijn hele collectie kunt scoren en nog dik monies overhoud (met uitzonderinge van de tele vermoed ik zo )
:)
Het is een beetje als met die Avengers met dat spul hè ?
Iets in me neigt naar eenzelfde alternatief pensioenplan.
Maar uhh, die Chet Atkins ? Country gentleman ? doe mij die maar !
Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk
Die tele heeft iets raars met zijn plug, die gaat er namelijk niet meer in. Tijdens het spelen viel hij er uit en past ineens niet meer. Ken het fenomeen van strat pluggen maar teles dus blijkbaar ook. Maar TIJDENS het spelen?
Maar goed, moet even terug naar RR want kan zo op het oog er niks aan veranderen. Heb toevallig de Gretsches ook hangen dus was een mooie gelegenheid voor een groepsfoto.
Ik heb ook zoiets gehad, was ook met een tele. Staat me bij dat de input er te strak in was gedraaid, maar pin me er niet op vast. Te lang geleden. Maar het was wel iets simpels en zo op te lossen.
Ik denk dat het dat contact lipje is dat de plug even naar buiten drukt wanneer die er langs klikt maar ik krijg de schroef er niet af, zit muurvast.
Dat is dan weer een ander irritant probleem van die teleplug, bij sommige blijf je die maar aandraaien, met duim en wijsvinger of met de punt van een schroevendraaier.
Maar deze zit dus muurvast. Je zou er haast een dopsleutelset voor kopen.
Gave collectie, Pepe!