Is toch ook een pedaltrain pro? Zo`n draadloos systeem is toch het strakste wat er is, mooi spul!
Gewicht valt reuze mee, ik heb er bij mij zelfs een softcase rond momenteel, die scheurt nog niet uit...
Printable View
Is toch ook een pedaltrain pro? Zo`n draadloos systeem is toch het strakste wat er is, mooi spul!
Gewicht valt reuze mee, ik heb er bij mij zelfs een softcase rond momenteel, die scheurt nog niet uit...
Ja dit board is idd niet te tillen :) Volgend project: 2 kleinere boards van maken. Er zit een Voodoolab PP2 onder, die kan 8 pedalen voeden en de Polytune voedt ook nog een pedaal. De volumepedaal is passief dus heeft geen voeding nodig.
En idd een pedatrain pro met softcase. Ik heb nog geen uitscheurgeluiden gehoord :)
Mijn gig-rig inclusief vocalboard en geen amp meer!
[gsm foto]
http://img406.imageshack.us/img406/1...dalboard23.jpg
Strak :ok:
Wat is dat beep doosje boven je wah als ik vragen mag?
En hoe bevalt de flashback? :)
Dat is een Dan Armstrong Green ringer. denk aan 't geluid van de little sister solo van qotsa
De flashback is kwa sound helemaal wat ik zocht. Die toneprint shit is echt onzin. He grote nadeel van het ding is dat ie 7 seconde aan delay heeft. Met 1 potmetertje krijg je dat nooit precies ingesteld, dat is met de band echt heel lastig. Ik heb nu bij conrad wat andere knoppen besteld, misschien is het dan te redden.
Kun je niet helpen hoor, die crosspost. Als er een tweede topic geopend wordt dan moet je wel :D
Maar tjonge, wat een overdrive board joh! Ouwe rocker! Een TS, een BD2, een OCD én een HT Drive. Hoe verhoudt die zich? Heb 'm nooit geprobeerd.
Die HT-Drive is heel smooth. Smeert redelijk dicht, lekker voor akkoordenwerk in De Dijk-achtige muziek. Lang niet zo gedefinieerd als de OCD, dus voor gepriegel op meerdere snaren is ie niet geschikt.
En ja, veel overdrives. Met andere effecten heb ik niet zoveel op, dus dat compenseer ik dan maar door meerdere OD's op mijn board te plakken. Nu heeft elk pedaal zijn eigen karakter, ze hebben allemaal hun eigen toepassing. En nu ik mijn hele setup ook in bandsituatie uitgebreid heb kunnen proberen, wil ik ook eigenlijk geen van mijn pedalen meer missen...
Ja, cool is dat hè, kun je allerlei 'smaken' toveren uit je non-channel switching amp. Maar die HT Drive zou ik eignelijk helderder verwachten. Zoals je 'm nu omschrijft lijkt -ie meer op kanaal 2 van de HT Dual dan kanaal1. Vreemd...
Nee, hij is zeker niet helder. Ik heb de toonknop bijna voluit staan. Het is een heel verzadigde drive. Wel mooi, want in de OCD zit wel die heldere drive.
Ook zoiets. Ik vond aanvankelijk de OCD op LP (low peak) mooier klinken, maar kwam er laatst achter dat ie op HP lekker rauw klinkt. Precies genoeg richting Marshall naar mijn smaak. Ik ben helemaal voorzien, mijn hele setup klinkt nu zoals ik het allemaal voor ogen had. Lekker gevoel. :)