Zo! die mystery versie klinkt wel erg lekker :p op de bekkens na, die klinken nu wel erg schel. Hoef me nu in ieder geval niet meer zo te irriteren aan die snare!
Printable View
Zo! die mystery versie klinkt wel erg lekker :p op de bekkens na, die klinken nu wel erg schel. Hoef me nu in ieder geval niet meer zo te irriteren aan die snare!
Echt niet om te mauwen, maar dat lijkt me lichtelijk overdreven.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rormo
Een half jaar geleden las ik ergens dat Lars Ulrich zijn vermogen tussen de 50 en 60 miljoen werd geschat. Doe dat maal 4 en tel er wat extra vermogen bij en je komt nog niet eens in de buurt van een miljard, laat staan miljarden.
Ik hoop dat je sarcastisch bezig bent? Kerel, het is al decadent genoeg om zo'n vermogen te hebben, doe er 45 miljoen af en je zit nog met een ongelooflijk bedrag. Lijkt me beter te besteden aan een goed doel dan weer eens een nieuw f*cking belachelijk schilderij te kopen waar je niks mee bent. (ik geloof niet dat zijn collectie verkocht op Some Kind Of Monster niet alweer aangevuld is).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe
Misschien moet je je (nog) een keer verdiepen in economie. Lars Ulrich is 1 persoon uit de hele Metallica productie. Misschien wel een van de belangrijkste, maar slechts een van de velen betrokkenen bij de band. Ten tweede je hebt het over zijn vermogen, hij zal een groot deel van z'n geld heus wel uitgegeven hebben in de loop der jaren. En als belangrijkste, ten derde, ik heb het over omzet. Als je bedenkt dat een grote tournee 100 miljoen dollar WINST kan opleveren, dan is de OMZET van zo'n tournee een veelvoud. Dan kom je na al die jaren die Metallica al meeloopt wel degelijk bij een miljard aan omzet hoor.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe
Tsja, als je zo rekent dan ben ik ook miljonair, want als je mijn bruto inkomen over mijn hele leven bij elkaar rekent dan kom ik al met al mogelijk wel op een miljoen als ik 65 ben. Enfin, miljardenband klinkt ook mij nogal overdreven in de oren, maar goed het zal dan ook als overdrijving bedoeld zijn. Laat niet onverlet dat Metallica beslist niet onbemiddeld is en het ook behoorlijk breed kan laten hangen als ze dat zouden willen.
Oh, en wat ze met hun geld doen moeten ze volgens mij gewoon helemaal lekker zelf weten. Wie weet storten ze elk jaar wel de helft van hun inkomen naar Unicef. Maar misschien ook niet. En natuurlijk kun je bij alles wat je koopt dat geld ook aan een goed doel geven. Maar doe je dat zelf ook wanneer je de keuze hebt om een mooiere, duurdere gitaar, auto, huis te kopen?
Los van dat al zou je mogen verwachten van een top rockband dat ze een fatsoenlijke mix laten maken van hun nieuwste album. Helaas: da's dus blijkbaar niet zo en het treft niet alleen Metallica, maar ook andere topartiesten.
Anyway: het album begint wel lekker los te komen voor mij, maar het irriteert me mateloos dat ik 'm niet lekker hard kan zetten in de auto, zonder dat de boel overstuurt. En nee, dat doet m'n autostereo niet bij de oudere albums van Metallica.
Kun je nagaan hoe je belazerd wordt als je naar zo'n mega-optreden toegaat.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rormo
Eerst kaarten zien te regelen, vervolgens vervoer. Dan eindelijk na 2 à 3 uur wachten met één of ander achterlijk voorprogramma zie je een paar stipjes op het podium.
Tussen het lawaai door herken je een klein beetje van de muziek en doe je net alsof het allemaal geweldig is, je roept zelfs nog vrolijk mee met "oléhé olé".
En ja hoor, verdomd ze doen een toegift!
Na 5 uur opeengepakt te hebben gestaan, van ellende maar 3 biertjes gehad omdat het veel te druk en te duur is bij die biertent ga je eindelijk "voldaan" naar huis met een enorme tuut in de oren en minimaal €100,- lichter.
Nee, mij krijgen ze niet meer zo gek (was ik wel hoor!).
Voor jouw informatie: ze hebben in 2007 en 2008 3 concerten gegeven waarvan de gehele opbrengst naar een goed doel ging.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M.COM
1 tip: ga NOOIT meer naar een willekeurig concert en koop een goedkope concert dvd of ga op youtube kijken. Geen 3 uur onderweg, geen voorprogramma's, altijd bier, geen stipjes op het podium, niet 5 uur op een hoopje staan, geen €100,-.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
GEEN GEZEIK DUS.
Maar ja dan zal er wel iets anders zijn om over te zeiken, niet waar? ;)
Dat zijn voor mij altijd de magische momenten geweest eigenlijk :DCitaat:
Tja je vind concerten leuk of niet ;). Ik vind het altijd weer een ervaring, maar het is wel echt een excursie. Je doet veel moeite en eigenlijk krijg je er maar weinig voor terug. Maar het blijft wel in je geheugen staan en dáár doe ik het voor. Een cd luisteren is ook ok, maar ik heb geen herinnering aan de 231e keer dat ik een bepaalde cd heb geluisterd. Ook niet aan de eerste :P.Citaat: