Met dausy chains kun je meer pedalen met 1 adapter voeden.
Koop eerst goede (GeorgeL) patchkabels, daar heb je meer aan dan aan een Fuz.
Printable View
Met dausy chains kun je meer pedalen met 1 adapter voeden.
Koop eerst goede (GeorgeL) patchkabels, daar heb je meer aan dan aan een Fuz.
Eenvoudig, doeltreffend en origineel: schitterend idee Traai!
Ik ga vanavond kijken of mijn hardshell handbagagekoffer op wieltjes groot genoeg is om mijn eigen plankje in te vervoeren.
hahaa :) blij je op ideeen te brengen :) ik hoop ook dat je handbagagekoffertje groot genoeg is.
Maar door af en toe es een rommelmarkt te doen vind je ook al veel.
Terry
FF een update van mijn board:
http://img86.imageshack.us/img86/634...ding383us6.jpg
Op het lege plakje naast de Rat komt een RV3, die is al onderweg! Verder ga ik een aantal pedalen modificeren binnekort. De Phase 90 krijgt een mod, de Ts9 wil ik gaan modden naar ts808 en miss ook wel TB. De wah krijgt ook een volume functie en wordt ook nog wat gemodificeerd ( tips welkom). Waarschijnlijk komt er een nieuwe switch in de Guv'nor omdat deze erg gaar is. Daarnaast wil ik eigenlijk een extern taptempo pedaal gaan fixen voor mijn ad999. Of dat uberhaupt mogelijk is weet ik niet... Maar het zou wel mooi zijn!
Mijn wah gaat binnenkort naar Dirk_Hendrik voor een volumefunctie. Daarbij komt er een tuner out met een simpel buffertje op. Ook wil ik graag het inputje voor de voeding op een andere plek hebben en wil ik diezelfde input ook doorgelust hebben naar een extra output (extra daisy chain).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the feable
Helaas komt er steeds weer iets tussen en komt het er steeds niet van, damn.
wat kost een pedalpower eigenlijk?
en hoe hoog is zo'n kreng
Ik geloof dat ie momenteel 189,- kost (bij jukebox) en de afmetingen zijn: 152x86x45mm ( 4,5 cm hoog dus). Ik ben ontzettend content met het apparaat!!
189 euro!!!! Echt schandalig voor zo'n simpel ding met hooguit 15 euro aan ingredienten....
tering jantje, wat een prijs :s
Ik heb er nog nooit spijt van gehad!!! Je kunt zo'n ding natuurlijk ook makkelijk zelf bouwen, maar ik vind een goede voeding erg belangrijk!!