Nog een Marshall 4210 voor wèhnâg.
Printable View
Voor wie nog een mooie allround versterker zoekt:
http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/au...reviousPage=lr
Nog wel aan de prijs vind ik, nieuw waren ze iets over de 600, maar zijn erg fijne versterkers.
mod-edit; helaas niet toegestaan, hiervoor hebben we gitaarmarkt.nl
Buiten dat je reply hier vrij spammerig is, kan het pas in dit topic als het een koopje is. Dus Peavey en transistor, ik zeg 100 Euro.
En Peavey's niet kapot te krijgen, oh jawel :)
MS
Aahh, ik snap wat je zegt Misery. Ik hoef de amp niet per se kwijt, wilde weten hoeveel ik er voor kon krijgen. Excuses voor de spam. Bij De Plug staat er eentje te koop voor 225 euro, had daar beter eerst kunnen kijken.
Maar jij hebt geen goede ervaringen met de reliability van de Peaveys uit die tijd?
Bwa ze kunnen nog erg goed zijn hoor als je ze echt wat goed behandelt... Ik heb er echter al genoeg zien staan bij familie, repetitiehokken, waar je gekraak en geruis mee had, meer dan geluid. Ook knoppen. En ja 5150's zelf al genoeg problemen mee gehad ooit. Bouwkwaliteit is dan ook navenant he. Ook al klinkt de 5150 vet. De transistor Peaveys vind ik niet echt lekker van drive, buiten zo'n Bandit dan.
MS
Je hebt inderdaad niet veel aan de lead-channel van dat ding.
Maar het zegt ook wel iets dat een amp van 30 jaar nog steeds perfect functioneert, zonder ruis en kraak o.i.d.
Misschien dat de latere Chinese-builds van wat mindere kwaliteit zijn?
Heb hier nog een Stereo Chorus 400 staan, het oude model. Idd loeihard (2x130W). Loodzwaar ook. Mooi clean, prachtige reverb en heel dikke chorus. Lead kanaal moet je zsm vergeten. En idd niet stuk te krijgen, behalve de gammele DIN connector van de footswitch.