Vrijdag, DeWolff in de Nieuwe Nor in Heerlen:)
Wie is er nog meer van de partij?
Printable View
Vrijdag, DeWolff in de Nieuwe Nor in Heerlen:)
Wie is er nog meer van de partij?
Vrijdag Sleeze Beez in paradiso. samen met the 101's en black bone.
Zaterdag naar Peter Pan Speedrock
Naar Gary Moore, highlands festival 27 mei
Zaterdag naar 'Big Belly Boogie' in Belgie. Noem het meer een optreden ipv. concert.
binnenkort triggerfinger in heerlen
Vrijdag Harry Sacsionie
12 maart triggerfinger in trix (was al in de ab gaan zien, maar kan nu gratis nog eens gaan, moet ik niet bij nadenken)
en tickets werchter zijn ook binnen
tribute festival in mezz breda
tributebandjes van muse, placebo enzo..
:D
:rockon:4 Maart, Popsport halve finale Flevoland ;-)
eigenlijks niet echt een concert.. maar gewoon vet omdat ik zelf meedoe.. :")
Ik zou nog 26 februari naar Black Label Society gaan, maar kwam erachter dat ik dan zelf moet optreden in Ede, dus dat gaat hem niet worden.
Maar let niet op mijn lijstje, ben nogal een concertganger. En wat is binnenkort he:P
Zondag 20 Maart:
The Power Of Metal Tour 2011 at 013
Symphony X, Nevermore, Mercenary, Psychotic Waltz, Thaurorod
013
Tilburg
Dinsdag 22 Maart:
Turisas
Melkweg
Amsterdam
Zaterdag 23 April:
The Pandemonium Tour 2011 at Paradiso
Kamelot, Evergrey, Sons of Seasons, Amaranthe
Paradiso
Amsterdam
Vrijdag 20 Mei:
Amon Amarth
The Black Dahlia Murder, Evocation
Melkweg
Amsterdam
21 Mei 2011:
Riverside
Boerderij
Zoetermeer
Zaterdag 2 Juli:
Fortarock Festival 2011 at Park Brakkenstein
Arch Enemy, Parkway Drive, Paradise Lost, Immortal, Sacred Reich, God Dethroned, Valient Thorr, Kvelertak
Park Brakkenstein
Nijmegen
power of metal, ga ik ook heen, cool!
verder dus Adele, Nas en Damian Marley, Black Dahlia Murder, Megadeth & Slayer en nieuw;
Kurt Elling in het Rimhuis :rockon:
8 juni Iron Maiden in het Gelredome. Ik heb ze nog nooit live gezien en ik vind ze toch wel onder de 'must see' vallen.
La Pegatina @ Paard
vanavond
Morgenavond naar Krach:rockon:
ga vrijdag 11 feb naar Angra en Kattah in As, vind Angra een van de betere powermetalbands van het moment:blast:
Eric Clapton 17 mei Royal Albert Hall in Londen!!! Woohoo!
Ow en voor diegenen in de buurt van Enschede....10 maart in Mac Berlijn. Be there!! Stefany June.
20 feb:
Cross-linx in Rotterdam (The National, Efterklang, Peter Broderick etc.)
25 feb:
Junip @ Melweg (helaas gecanceld..)
27 feb:
Olöf Arnalds @ Paradiso
1 april:
Huun-Huur-Tu & Epi @ Rasa
13 april:
Woven Hand @ Paard van Troje
4 mei:
Alela Diane @ Paradiso
6 mei:
Joseph Arthur @ Paradiso
24/25/26 juni:
Graspop Metal Meeting (o.a. Judas Priest, Korn, Slipknot, Electric Wizard...)
2/3 juli:
Hertme Afrika Festival
20 juli:
Swans @ Melkweg
Vnaaf na het werken even kijken bij Grote Prijs van Twente. klasgenoten van mij moeten spele :p
Donderdag bij White Lies geweest, wat zijn die gasten goed zeg! Verder staat nog op de planning; Milow, OneRepublic, WERCHTER en LOWLANDS! Zo veel zin in :crazyhappy:
Sufjan Stevens!
Morgen naar Van Velze in Carré. Lijkt me gaaf!
2 Juli naar MetallicA, Megadeth, Anthrax en Slayer!
11 maart Ilse deLange in 013! :crazyhappy:
Verder zelf optreden op 15 april, 23 april en ergens begin mei, in de Xinix Nieuwendijk, Overdebrug Gorinchem en 013 Tilburg Kleine Zaal.
Aanstaande dinsdag 1 maart naar Beth Hart in De Effenaar. Heb haar 3 jaar geleden daar ook gezien. Moordwijf! :lovelove:
Hopelijk weet ze dit concert wel al haar songteksten nog :sssh:
Roger Waters op 9 april
Jammer dat David niet meekomt, Stiekem hoop ik dat hij tijdens de show onstage loopt maarja het blijft waarschijnlijk bij hopen.
ik hoop dit jaar naar Crosby & Nash te kunnen, ben alleen al weer vergeten waar en wanneer maar dat zoek ik zo wel weer op :seriousf:
Oh ik wil zo graag naar Power of Metal in de Melkweg in Amsterdam. Symphony X, Nevermore en Psychotic Waltz!!! Maar m'n experimenten staan me niet toe om weg te gaan :'(.
Brian Setzer Rockabilly Riot op 11 juli Paradiso!!
29 april Racoon voor de tigste keer. Ben ze nog lang niet moe. Wel hopen op een electrische set, dan vind ik ze zoveel beter :sssh:
Kom net terug van Adrian Belew solo optreden in Paradox Tilburg. Super mooi optreden! erg genoten.
14 Mei Effenaar. QUEENS of the STONE AGE!
Verder zou ik mss ook nog wel een keer naar Setzer willen, met de Stray Cats 2 of 3 jaar terug was magisch!
Net op de valreep nog naat Hjaltalín + Snorri Helgason geweest, zeer de moeite waard.
Voor mij geen QotSA helaas.. :(
Maar wel gisteren naar Fu Manchu geweest in Doornroosje, dat was ook ruiggg! En dinsdag Mogwai in Paradiso, de verwachtingen zijn hoog gespannen voor die dag.