Definitely PSM-5 all the way. Ik moet zeggen dat een goeie ouwe Ibanez AC-109 (negen series waar de Tubescreamer ook uit komt) ook heel aangenaam kan klinken. Zeker als je em nog even boost met een Varatran Variac Booster!
Printable View
Definitely PSM-5 all the way. Ik moet zeggen dat een goeie ouwe Ibanez AC-109 (negen series waar de Tubescreamer ook uit komt) ook heel aangenaam kan klinken. Zeker als je em nog even boost met een Varatran Variac Booster!
Nu zijn jullie hem gewoon aan het plagen ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik
in de loop werkt 'ie ook goed..!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema
het liefst wel een Made in Japan, vind ik net wat beter klinken..
Ik heb laatst de BlackStar HT-Drive OD-1 gekocht (zie http://www.musicdeals.nl/index.php?c...3ccd087ce63ec3 voor een overzicht).
Het merk is redelijk nieuw en het apparaat zelf is in 2007 in Frankfurt voor het eerst getoond, maar niets op aan te merken.
Is een TS, maar dan met een echte buis erin. 18V (met eigen voeding). Geweldig apparaat, warm en toch ruig.. Is een aanrader.
SRV gebruikte er twee in serie, kijk maar:
http://i56.photobucket.com/albums/g1...a/srv_1984.gif
:seriousf:
10 fuckingtekens
*grinnik + 1*Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema
O, ik wil geen pedaal. Dat is nieuw voor me :D Als ik wil posten, ga ik wel naar het postkantoor. Een forum is toch bedoeld om o.a. informatie in te winnen? Dat is mijn doel. Ik heb gewoon geen tijd en geen zin om een leger aan pedalen te testen, mede omdat je daarvoor tientallen winkels voor moet bezoeken en honderden kilometers af moet leggen om al het interessante te testen. Als je goed had gelezen, kon je weten dat ik dat al eens had aangegeven.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marc_odijk
Ik was me voor het opstarten van deze topics allang van bewust dat zelf testen de beste manier is, daar heb ik jou en anderen niet voor nodig om dat te weten te komen.
Op één mening ga ik ook niet af, maar als er nu tientallen mensen dezelfde mening, etc. over een bepaald pedaal hebben, mag je daar toch wel conclusies uit trekken. Nu wil zelfs dát nog niet altijd wat zeggen, maar het kan zeer zeker helpen voor iemand als ik, die nul komma nul ervaring heeft met effectpedalen.
haha, plagen? Kan ik wel tegen hoor. Ik vind het wel komisch als mensen om hun eigen grappen lachen. Dit soort topics worden 'nutteloos' beschouwd, terwijl er wel iedere week weer mensen komen met 'welke startersgitaar moet ik nemen'?-topics'. Over nutteloos gesproken.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M Kactus
Maar goed, als mensen het leuk vinden om hun eigen 'SRV'setup met Boss pedaaltjes te maken, moeten ze dat vooral doen. Straks plaatsen ze hier nog een setup van Albert Lee met 3 Metal Zones en een Tonebone Hot British. Maar goed, je moet ergens je tijd mee verdrijven :)
Dit vind ik een van de nuttigste reacties die de afgelopen dag geplaatst zijn... althans.. het meest fatsoenlijk uitgedrukt, dit i.t.t. tot sommige kinderachtige mannetjes die mij eerder belachelijk maken dan helpen. :BCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M Kactus