Naast de gitaren die ik al heb zou ik nog wel een P90-plank willen hebben (Tele of LP) en een zwarte of aged witte Gibson SG3 of SG Custom
Printable View
Naast de gitaren die ik al heb zou ik nog wel een P90-plank willen hebben (Tele of LP) en een zwarte of aged witte Gibson SG3 of SG Custom
Ow man hij is koel!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nielsduursma
ach man ga huilen. kansloze azijnpisser. ik werk flink voor m'n centen, en ik handel(de) gewoon slim. is 't dan een schande om mooi instrumenten te hebben?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Prozac86
what's in a name? http://www.internut.nl/phpBB2/images...ancingPill.gifCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Prozac86
Echt heh..
ksnappemni??? (ligt waarschijnlijk aan dit ontiegelijk vroege uur op zaterdag)
anyway, prozac86: JANKER!!! Als je werkt voor je collectie, mag het best wel dat je een mooie hoeveelheid (dure) planken hebt he (ik ben er ook maar 20, en heb 3 Fenders), Luke heeft ook een niet al te goedkope Epiphone Sorrento, een Gretsch,... het ligt er gewoon aan waar je je prioriteiten stelt. Als je nu je ieder weekend laveloos gaat zuipen in een café, moet je niet gaan mekkeren dat je geen geld hebt om gitaren te kopen
nooit van prozac gehoord? :chicken:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
jaaaa... okee, het leek me al zo logisch (een beetje te logisch, vandaar dat ik 'm niet snapte)... dus toch dat :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Mijn zooi kost alles bij elkaar zon 1500 euro en ik ben zon beetje klaar met verzamelen :-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
OK, on topic:
Ik ga voor:
PRS Custom 24 met DiMarzio Air Norton (of Steve's special) en D-Sonic
PRS Tremonti 2007+ (hele dikke plank met hele vette sound en tremolo)
Musicman Petrucci JP6, of JP7 met extra snaar voor de fun
En bovenstaande natuurlijk meerdere keren, want om iedere leer voor een ander nummer je gitaar een halve of hele toon of nog verder naar beneden te stemmen, das niet handig.
Oh, en mijn gitaren kunnen natuurlijk niet zonder Mesa Road King: rectifier sound én prima clean ineen.
Hmm nu lijk ik net zo'n enorme Tremonti / Petrucci fan. Ow wacht, dat ben ik ook. 8-)
...Nu nog jaren werken voor t geld ervoor... :rockon: