Supervette gitaar! Verschrikkelijk mooie top en de binding op zowel de boven als onderkant geeft een heel tof effect.
Printable View
Supervette gitaar! Verschrikkelijk mooie top en de binding op zowel de boven als onderkant geeft een heel tof effect.
Wauw!
prachtig resultaat! als ik hem zou hebben, zou ik hem bijna te mooi vinden om op te spelen, hahaha!
Ik houdt ook niet erg van goud, maar ik zou dit wel gewoon zo houden. Geen transparant. Het heeft juist wel wat zo, vind ik zelf. Het verliest anders een beetje z'n charme. Het is tamelijk chique gitaar, en dan zal ik het ook zo laten met goud! absoluut:)
Maar het is wel eigen beslissing ;)
Veel plezier met deze mooie plank!:)
Greetz Wieger
ps. Misschien vind je het ook leuk om mijn projectje te volgen:): http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=103914
super mooie gitaar :rockon: :rockon: :rockon:
mooie gitaar
wat een mooie gitaar!!
ik vind die top net zo'n 'snakeskin' motief hebben. echt heel mooi
hoeveel heeft hij gekost?
prachtige gitaar! :rockon:
aan materialen enz.....geen flauw idee.was een bouwproces e.t. een leerproces.dus er zijn ook een paar eurootjes gesneuveld.
maar geen cent berouw van gehad.
k vind em nog steeds erg mooi.
maar daarom bump ik em niet, ik wil graag weten of die trem goed werkt.
ik weet dat je em eraf hebt gehaald omdat je hem niet veel gebruikt, maar bij gebruik, bleef ie dan goed in stemming?
en die veer, tsja, sinds ik heb gezien hoe die werkt zet ik er mijn vraagtekens bij.
hij werkt wel maar het is niet meer dan een nootje benden of wat vibrato er aan toevoegen.dus geen divebombs of `aggresief` gebruik.hij bleef bij mij wel in tune maar mede omdat die trem weinig capiciteiten heeft vergeleken met andere tremolo`s.
de mooiste, echt waar!!!!!!!!!!!! :punk: