neinCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matty
na de black album tour was alles in Eb of lager
Printable View
neinCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matty
na de black album tour was alles in Eb of lager
Trijulio heeft nog niet meegeschreven op st anger, dus je kan zijn inlvoed pas op de aankomende plaat horen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raffel
tjahCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AART
live heeft hij wel een goeie invloed gekregen :)
Ik ga zijn componeer kwaliteiten niet bekritiseren, maar hij heeft wel credits voor the new song en the other new song. En ik denk dat zijn stijl van spelen live iig erg goed is, en qua schrijven kan het zo nu en dan goed maar ook zo nu en dan slecht zijn denk ik.
Ik vind hem wel een beetje een aap, srry hoor. Niet omdat hij een Mexicaan is (ben zelf ook de witste niet), maar zijn manier van lopen op het podium. Hij praat ook niet zo veel. Ik vond Jason wat dat betreft cooler, wel jammer dat hij zo gepest was bij metallica, best wel lullig. Hij is de band gestopt en speelt nu bij Supernova... Tof.. kan hij tegen zijn kleinkinderen zeggen dat hij bij de grootste rockband allertijden eruit is geschopt om vervolgens in een onbekende rock band te spelen die niet eens platina is...
Alle 3 bassisten zijn zo op hun eigen manier goed. Cliff zijn gitaarachtige stijl klinkt soms wel heel erg tof (call of ktulu, pulling teeth, anyone?). Jason zijn plektrum heb ik ook altijd wel vet gevonden. En Robert is gewoon een grote vingerpicking m*th*r&*u**e*. Qua karakter blijft Jason het coolst.
P.S:
Volgens mij heeft Jason nog geen eens kinderen en heeft hij daar ook geen plannen voor. Kan me vaagjes herrineren (MTV icon 2004?) dat hij heeft gezegt: The music are my children.
Nog geen nieuws over het nieuwe album sinds de drummer van velvet revolver... Hopelijk posten ze (hopelijk lars, heb van hem nog weinig gehoord) binnenkort een update op de met site ofzow.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hiddie
daar speelt hij ook niet meer in!
hij heeft sinds metallica bij:
ozzy
echobrain
papa wheelie
voivod
supernova
en een paar gigs met black label society
gespeeld... hoe bedoel je onzeker?
als Zakk niet zou zingen was ik mooi bij Black Label Society gebleven :D
I know, maar op het moment doet hij supernova dacht ik?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
en waar heb je gezien dat ik het word "onzeker" zei?
BLS ken ik eigenlijk niet zo goed, eens opzoeken...
Ik vond dat Jason altijd in een hoekje geschoven werd kwa songwriting.
Luister maar eens naar Flotsam & Jetsams eerste album. Bijna voledig geschreven door Newsted. En ook nog eens een keertje een lekker beuk maar toch intelligent album ala Metallica rond die tijd.
En wat heeft ie totaal in Metallica geschreven?? 3 nummers ofzo? of minder?
supernova is ie ook mee gekaptCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hiddie
met onzeker bedoel ik: hoe bedoel je newsted is onzeker wat hij nou wil ;)
weer kleine update
klinkt veelbelovend...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blabbermouth
Overigens speelt metallica 2 akoustische shows op het bridge bennefit festival (het ozzfest van neil young :P)