Wat zijn normaal een beetje de verhoudingen tussen een single coils en een humbucker bij een hss opstelling?(in k's zeg maar) Weet iemand dat?
Printable View
Wat zijn normaal een beetje de verhoudingen tussen een single coils en een humbucker bij een hss opstelling?(in k's zeg maar) Weet iemand dat?
de crafter cruiser die ik heb, met zijn standaart pups gaat vloeiend en geen groot volume verschil.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper
als je door elkaar, zeg verschillende merken, gaat mixen is het afwachten want Ohmse waarden zeggen niet alles.
Hmm, moeilijk te omschrijven. De Vintage '59 vind ik heel jazzy klinken, warm maar helder, echt vintage. Met distortion heel mellow, denk maar aan slash. De crunchy PAF is helder, maar zeker niet schel, heel erg geschikt voor het hardere scheurwerk.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_Blueprint
hey, even een vraagje,
Ik wil wat spul van GFS bestellen, de totale kosten zijn $66.09 icl. Shipping.
In euri's dus ongeveer €45,- Moet over dat bedrag in NL nog BTW betaald worden? ik kon dit nergens duidelijk vinden op internet.
En weet ook iemand hoelang het ongeveer duurt voordat hetgene wat ik besteld heb hier is?
Mzzl, Jasper
ik heb pas pups besteld, op maandag, donderdag had ik ze.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jappiej
weet nog niet wat ik betaal, want met creditcard.
heb in ieder geval niets aan postbode ofzo moeten dokken .
had ik wel eens met stewmac spullen.
Nope, geen btw betalen. Het duurt meestal minder dan een week voor je ze hebt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jappiej
Klopt, meestal zetten zij "repaired good" op de bon. als je pech hebt, kan het wel zo zijn dat je bij moet betalen. Bij Stew Mac heb ik inderdaad ook altijd bij moeten betalen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Underdog
En hoe zit het voor België ?
Moet je dan wel btw betalen, of douanekosten ofzo, of iets extra ?
Is er een plafondbedrag waar je niet over mag, wil je bepaalde kosten vermijden ?
Even weer een flinke kick: ik wil nieuwe elementen bestellen voor m'n Samick SG en misschien ook voor m'n Epi.
Ik ben best wel tevreden over de Elementen in m'n Epi maar ik sta open voor verbeteringen.
Mijn stijl loopt van AC/DC tot Pantera, Trivium & Slayer. Welke elementen raden jullie me aan?
Oh, en ik denk eraan om twee 1 complete set voor m'n Samick te bestellen of 2 nieuwe brugelementen. (Lack of money...)
2x Crunchy PAF voor je Epi misschien?
Al zou je voor meer output kunnen kijken naar die Loudmouths enzo, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Then again, zoals ik al een tijdje terug heb ondervonden, en nu ook in Megatron's pickup-guide beschreven staat;
high gain sounds (Pantera) kun je vaak beter realiseren door low/medium gain pickups te gebruiken, icm boosters/overdrives en een high gain amp.
High gain pickups worden vaak snel modderig als er daarna nog meer boost/gain bij komt en ze feedbacken sneller.