renoud hoe zit dat met verzendingskosten voor die strat knobs
Printable View
renoud hoe zit dat met verzendingskosten voor die strat knobs
Argh! Balen, ik heb ze afgelopen week bij een gitaar verkocht. Heb ik misschien iets anders wat jij wilt? Dit heb ik nog:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door California Jam
-Pearl white slagplaat met 1 volume knop uitsparing en 1 humbucker
-2 Telecaster knobs (chrome, van tonefactory, helemaal nieuw)
-Seymour Duncan Invader bridge pickup
up guitarman: hoeveel moet jij voor die pickupset hebben? (of wat moet je ervoor hebben)
ik zoek ook nog saddles voor een stratbrug en 6l mechanieken voor op een strat
Die saddles heb ik heel mss nog ergens liggen, ik bekijk het eens.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bentium
En wat die pickups betreft: Wat heb je in de aanbieding eventueel?
EDIT: Ben jij Bentium van op offstage btw?
how did you guessed it ;-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door up-guitarman
ik heb eigenlijk niets in aanbieding liggen atm
Ik heb je via offstage een PM gestuurd !!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bentium
In welke pickups heb je juist interesse ??
Heeft iemand hier mischien nog een brug liggen voor een telecaster met humbucker. een normaal strat brugje is ook goed. (dat past toch ook wel?)
Ik heb een squier telebrug voor singlecoil en een TOM-brug. Verder kluson tuners van mijn tokai.
wie wil er een nieuwe set Wilkinson deluxe Kluson E22 tuners ruilen tegen een set Gotoh tuners voor een telecaster. Ik heb de wilkinsons van de week binnengekregen maar het zijn andere tuners dan ik graag installeer en had gedacht.
Ze zijn besteld bij en afgeleverd door Guitarfetish
hey,
ik ga die tuners ook bestellen. Hebben die een andere maat dan normaal dan? Passen die op een bestelde tele nek van bijv. tonefactory of vox humanan?
ik heb een teleneck van Allparts, en daar pasten ze niet in, maar die zijn ook vaak afwijkend qua tunergaten in de headstock heb ik gemerkt. Verder zijn ze prima hoor,. Als je interesse hebt.......