hij ziet er echt onwijs gaaf uit hassent, errug netjes gedaan
tering wat glimt dat ding!!!
Printable View
hij ziet er echt onwijs gaaf uit hassent, errug netjes gedaan
tering wat glimt dat ding!!!
Hey Hassent,
Complimenten hoor!!! Het is een erg mooie gitaar geworden, zeg. En alles ook netjes afgewerkt. Alleen de headstock oogt zo nog een beetje "leeg". Nog geen decal bedacht voor je gitaren?
De sound is toch ook altijd weer even afwachten, blij dat ie je bevalt!!!
Vr.gr.
Branko
Ik ga inderdaad maar eens nadenken over een decal. Maar eerst maar eens kijken of ik de spullen kan vinden om zoiets te maken.
Tsja, turtle wax hé!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door madman
En spierpijn.......:sneaky: :seriousf:
Nou, ik had wel wat meer reacties verwacht :( . Valt ie zo tegen? Als ie lelijk is hoor ik het ook graag..... (liever niet, maar goed :cooler: ).
Slecht voor m'n zelfvertrouwen dit...:D
Dude, geef 't wat tijd! Ik zie dit eigenlijk nu pas, en moet zeggen: gefeliciteerd! De foto's doen het (denk ik) niet helemaal recht aan (eerdere kiekjes waren net wat mooier uitgelicht, maar enfin, da's de fotograaf in me die spreekt), maar ik zit er bijna over na te denken om misschien toch een Tele uit mahonie te bouwen...
Enfin, toppie!
Wat wordt het volgende project? ;)
Hoi Hassent!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hassent
Nou, ik ben in het echte leven veel attenter dan hier op het forum en vergeet daarom nog wel eens mijn reacties die ik spontaan achter m'n pc uitroep als ik weer iets moois zie ook om te zetten in toetsaanslagen, maar in dit geval zal ik je niet teleurstellen : ik vind hem onvoorstelbaar fraai! OM het heel eenvoudig te stellen : ik word er gewoon hebberig van (ik wil er ook zo eentje!!).
Vroeger was ik niet zo'n tele-fan. Later ging ik hem steeds meer waarderen. En nu vind ik hem mooi, maar in jouw uitvoering ben ik compleet om : zo is het een plaatje! Hij staat nu dus ook op mijn verlanglijstje :-)
Veel speelplezier met de gitaar!
Tja, normaal wordt hier altijd snel gereageerd vandaar. Was ook eigelijk meer een grapje om ´m nog een keer omhoog te schoppen :sssh: . Ben toch ijdel hé.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mattia
De kwaliteit van de foto´s is inderdaad slecht. Ik maak deze met m´n videocamera en die gaat niet verder dan 2.3 Megapixels en bij een beetje schemer wordt het al bagger. Sorry.
Volgende project? Check dit topic http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=86427
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hassent
Ziet er perfect afgewerkt uit. :cooler: ...echter zie ik persoonlijk liever een tele in ``traditoneler`` kleuren of een blanke essen body...
JJ
Hou het er maar op dat woorden tekort schieten. :)
Hij is eerlijk waar schitterend! Echt een prachtgitaar.
Wanneer is die van mij af? :D