Ook niet vies.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koennie
Dat is ook een van de leuke dingen van Fender-achtigen, dat je er zo lekker mee aan kunt kloten. :dance:
Printable View
Ook niet vies.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koennie
Dat is ook een van de leuke dingen van Fender-achtigen, dat je er zo lekker mee aan kunt kloten. :dance:
t was t stratje uit me grunge tijdperk, met de oude hals had t ding een actie van 1 cm bij de twaalfde fret, me slagplaat was gebroken en ik deed er alleen maar tweedehands snaren op. Dat was werken! de elektronica was niet eens gesoldeerd, gewoon aan elkaar geknoopt...
ik heb m nu ook anders geschakeld, op de 1-na-achterste positie heb ik de brug en neck pu samen, klinkt lekker, veel gain en toch lekker zwaar en warm.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
heb je het nouw over mijn rode strat waar dit topic over gaat ofniet,
Dat is inderdaad de strat waaraan ik refereer.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keithvandentol
Hij is vet! Mist alleen wel wat puntjes op de i..Zoals idd de plastic dingen, de achterkant van de trem en de veren enzo, en de hals + stemmechanieken.
het mooiste aan een relic vind ik de gare fretboard.. die mis ik ook nog
idd.. komt heel wat puntjes tekort.. maar het is iig een goede basis..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marter544
je mist:
vergeelde parts
verroeste parts
verneukte hals (dat compenseert ook dat er geen coole streep achter je hals loopt)
vintage style stemmechanieken (die ook verneukt moeten zijn)
Fender decal, beetje verneuken, staat ook altijd leuk bij een verneukte gitaar)
en dat was het wel zo´n beetje
Skunk stripe hoort niet op 60's Fenders joh pikkie :p
Ik heb er echt geen verstand van, maaruh het lijkt wel of de hals verkeerd om zit?? Daar waar die stemmechanieken zitten lopen die curve toch normaal aan de onderkant en de mechanieken aan de bovenkant?? Schiet mij maar lek hoor, maar dat is toch zo? Alsof er een linkshandige hals op een rechthandige gitaar zit.
Of zie ik nu iets over het hoofd?
dat is juist de bedoeling :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sregor
Ze noemen het ook wel 'reversed headstock'. Dit resulteerd in een zwaarder, bassiger geluid van de bovenste drie snaren. Maar buiten dat is het ook gewoon tof ;)