en de rest telt niet mee...;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
Printable View
en de rest telt niet mee...;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan
Ok got it. Idd. De techniek moet altijd verzorgd zijn, traag of snel. Ik had het zo niet opgevat.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daevren
Chello is ook zo'n instrument waar je je gevoel in moet leggen in elke noot.. om het mooi vol te laten klinken..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kris Haex
Goed, de spanning is afgenomen :)
Er is eigenlijk geen (bekende) gitarist waar ik op het moment op kan komen die ik slecht vind als ik op techniek af ga, maar afgaande op uitstraling, heb ik een doodshekel aan Buckethead. En dat enkel omdat hij een KFC emmer op zijn hoofd heeft, en dat soort aandachttrekkerij heb ik écht een hekel aan.
En als het op creativiteit aankomt heb ik ook een hekel aan het spel van The Edge van U2, want dat vind ik bijzonder saai. :sssh:
eeeek buckethead, dat was een foutje van axl om hem aan te nemen..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
Buckethead
Misschien al gezien door mensen, maar voor diegene die er niet bekend mee zijn.
Axl was zelf een foutje, van moeder natuur...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vox
waarom vind je dat?
als je iemand creatief kunt noemen is het the Edge wel, die heeft met nikskommanul aan techniek en theorie een geheel eigen manier van gitaarspelen uitgevonden. Als je hem niet virtuoos qua techniek vindt zou ik je misschien wel gelijk kunnen geven.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harry
A B S O L U U T ! ! ! ! ! !
Gewoon met enkele f*cking noten van het akkoord doet hij het! En die blijft hij verschillende malen herhalen. Maar het werkt!
The Edge is juist het voorbeeld van iemand die uitermate perfect met z'n fx om kan gaan. Hij speelt een enkele noot en het klinkt meteen perfect in het nummer.