mooie kleur!! goed bezig hoor. ik ben vooral benieuwd hoe die 12 snarige gaat klinken, echt werkelijk geen idee van! kben ook wel benieuwd naar het uiteindelijke gewicht ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door charlotte
Printable View
mooie kleur!! goed bezig hoor. ik ben vooral benieuwd hoe die 12 snarige gaat klinken, echt werkelijk geen idee van! kben ook wel benieuwd naar het uiteindelijke gewicht ;)Citaat:
Hey Darkness :)
De gaatjes in de dots zijn gewoon geboord met boortje 1 mm, daar gaat de glasvezel doorheen,de glasvezels komen samen in de body, en daar ga ik een ruimte creëren, waar de leds er ook op gezet worden, door een aantal glasvezels samen op 1 led te fixeren, heb je minder leds nodig, en gaat de batterij ook langer mee dus.Maar later meer daarover als ik zover ben.
Simon : ben ik zelf ook benieuwd naar.
groetjes Charlotte :hippie:
Hey Charlotte, je hebt me op een idee gebracht. Ik heb eerder wel eens bij een motorfiets in het dashboard gewerkt met kleine 7 segmentsdispays (voor de versnellingen)
Misschien dat ik ze ene keertje ga inileggen in een toets. Is ook lekker simpel, gewoon 4-kanten gaatjes maken en die dingen erin steken.
Das gewoon geniaal! Vandaar de afkorting: g.g.?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Misschien kan je op iedere positie 6 ledjes in de toets leggen, en ze met een programma sturen. Kan je de leds aan laten geven waar je vingers moeten staan! En je weet ook meteen welke snaar / snaren aangeslagen moeten worden. Hmmm, misschien iets voor line6, met al hun computers.
of je laat de ledjes branden waar je ze indrukt! Dat is nog nuttelozer!
haha dr komen hier wel geniale dingen naar boven!
een 7 segments display als inlay, een led inlay die brand als je snaar bij fret indrukt... klinkt als een leuk project op een ouwe hals :)
http://www.emusicgear.com/photos/EZAG-2.jpgCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Minda
Een gitaar met al die ledje's wordt er niet mooier op, dit is mijn mening natuurlijk, maar ik vind ledje's in de hals aan de bovenkant eigenlijk al te veel.
Verders weer een erg mooi project, zeker de finish gaat erg mooi worden zo te zien.
Succes.
Hoi Charlotte,Citaat:
ik ben ook met ecoline, maar dan een lichtere geel / bruin, aan het experimenteren, op het gevlamde esdoorn. Mij valt op dat de vezels van het hout rechtop gaan staan als je ze bevochtigd met de ecoline. Als ik die vezels dan afschuur, hou ik een lichte plek over. Heb jij dat ook, en zo ja, wat doe je eraan? Hoeveel lagen moet ik doen voordat de vezels 'uitgewerkt' zijn?
Oh ja, en hoe breng jij het aan? Ik werk nu met een schuimkwast.
Dank je,