Praaaaachtig die kruisjes :-D
EDIT: opeens werken ze :D
Printable View
Praaaaachtig die kruisjes :-D
EDIT: opeens werken ze :D
Mooi man....zoiets wil ik ook nog ns een keer...
Hoe is het fretwerk en afstelling van deze?
Gadsiedarrie, die zocht ik al 2 maanden, waar heb je die gevonden ?!
Gongrats anyways :D!
Bedankt voor de reacties.
Hij is gekocht in Harlingen, bij een music store die ook instrumenten verkoopt. €199,- vind ik geen rare prijs.
Dankzij Frekie zijn tip dat ze in Harlingen een witte hadden dacht ik, die moét ik hebben!
Mooi gitaartje Willem! Ze zijn zo dirtcheap en zien er toch zo classy uit. Durf het alleen niet aan. Ik speel normaal het meest op m'n Gibson LP Custom en ben bang dat ik een Richwood totaal niet te pruimen vind. Heb ook een akoustische van RW en dat is niet veel soeps. Deze is dan ook voor zuipvakanties :D
Cool, gefeliciteerd :)
En nu maar keihard the Darkness meeraggen :wink:
oh hell yeah dat ik dat doe :D alleen dan op een BB 3pup, zoals dan dat doet.... :oops:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
http://webzoom.freewebs.com/danhawki...respage/13.jpg
dat dus :D en nu nog dat kapsel creeeren :D ik ben al een eind op weg :cool:
Ah, the Power of the Web :-D Ik had die witte trouwens niet uitgeprobeerd, ik hoop dat jij dat wel hebt gedaan. De andere RW LPs in de zaak wel met uitzondering vd 2 in de etalage. Tip dus voor mensen die een RW LP bij Hompy willen halen. Haal die 2 uit de etalage :-DCitaat:
Hij is gekocht in Harlingen, bij een music store die ook instrumenten verkoopt. €199,- vind ik geen rare prijs.
Dankzij Frekie zijn tip dat ze in Harlingen een witte hadden dacht ik, die moét ik hebben!
Update! Hij heeft er nog 3, mogen weg voor 179 euri, balans opruiming. Allemaal sunburst RW RE125.
Bedankt voor de response.
Ik heb 'm de afgelopen twee dagen meegehad in de band en jamsessies e.d. en de gitaar valt me niet tegen. Speelt goed, naar een beetje afstelwerk is de mensuur ook super. Lakfoutjes ga ik niet over zeuren bij een gitaar van €199,- dat is de realiteit. Ik mag het bijna niet zeggen denk ik maar de gitaar klinkt ook best goed, mooie sustain.
Stemmechanieken zijn bruikbaar en konden opzich beter natuurlijk maar alsnog, voor een gitaar uit deze prijsklasse kan je daar ook niet over klagen. Een erg leuke backup gitaar die hoge ogen scoort!