alleen die neusring mag van mij weg.....
Printable View
alleen die neusring mag van mij weg.....
maar meschien moet hij stoppen met roken
maare hij speelt wel cool
Ik wil toch deze topic weer even naar boven halen.
Slash is, vind ik, gewoon in alle opzichten geweldig.
Dat haar, die uistraling (die neusring past wel bij hem), dat talent. De man kan soleren als geen ander en ik vind het ook goed dat hij zich ook inzet bij andere soorten muziek, als begeleiding bij andere artiesten. Zo hoor je ook nog eens wat anders.
Tja, ik moet toegeven, de GNR jaren waren natuurlijk top en Snakepit en Velvet Revolver kunnen niet tippen aan de kwaliteit van de GNR nummers. Maar hij speelt nog steeds fenomenaal. Ik blijf gewoon van de man houden, voor de artiest die hij is.
Dat roken vind ik wat minder, maar in combinatie van die tophat, dat haar (waar ik nog steeds niet normaal over kan doen :seriousf: zo mooi) en die peuk, in combinatie van dat geweldige gitaarspel... Dat is toch klasse!
Je weet toch!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nevaratoiel
Wat weet ik toch?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo
Slash is echt een meester in licks verbinden
Mij heeft Slash nooit zo getrokken omdat dat image een beetje over-the-top. Daardoor kan ik hem moeilijk serieus nemen. Maar z'n spel is wel erg goed, hij heeft zo bizar veel licks die hij moeiteloos achter elkaar uit z'n mouw schudt!
Deze topicCitaat:
Je weet toch!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sim-Simon
Welnee joh! In Slither zit nog steeds z'n mooiste solo!Citaat:
slash is voor mij nog steeds de leermeester, als jochie van 6 heb ik guns bandjes versleten bij de vleet omdat ik zwaar gefascineerd door zijn solo's was. ik vind zijn solospel zo eigen en autodidactisch, goede afwisseling van snel spel en bluesy bends. veel eigen licks en een eigen sound.