Dank! Leuk interview!
BTW: 4 posts vanaf 8 oktober 2006? Bescheiden.... ;)
Printable View
Dat siert de mensch...
Zeggen ze ...
:)
Ik vind die r7 echt mooi! Heb er ooit 1 gehad en wil er ooit weer een, maar eerst een r6 en r9
Waarom doet je papa open en neemt hij je gitaar in ontvangst? :chicken:
Damn erg erg erg erg cool om te zien dat je zo'n mooie goldtop hebt gekregen, enkel hadden ze een darkback moeten sturen. ;)
Het filmpje waar Frampton er voor de eerste keer opspeelt is ook geweldig. Wat zouden ze allemaal aan die gitaar hebben gedaan om het terug op te frissen want toen jullie hem hadden zag het fretboard etc. er niet echt mooi uit. Dus nieuwe pots/nieuwe humbuckers/poetsen fretboard en nieuwe frets ???
Als ik jou was zou ik toch dat 'beetje' extra geld uitgeven aan een CS. Ik merkte het verschil echt tussen een gewone en een CS, speelt veel lekkerder/vloeiender naar mijn mening.
Ik zat net nog eens even naar die gitaar te kijken, zie ik dat de body gewoon 1 stuk mahonie is
Dat zie je tegenwoordig ook niet veel meer.
Is dat bij alle customshop Gibsons ? weet iemand dat
mooi en gefeliciteerd!
FF SERIEUS?
Hoe cool is dat? Gefeliciteerd ermee!
gibson doet dat wel regelmatig ja, maar niet alleen customshoppers hoor.
@kees: ik heb bijna alleen maar enkeldelig mahonie in m'n collectie. sterker nog, ik heb ook 2x enkeldelig esdoorn (1x flame, 1x quilt), eendelig padouk op eendelig wenge en 1 delig purperhart top, en ook nog enkeldelig korina.