Als je weer signaal hebt nadat je aan de volumepot hebt zitten draaien, zou je zeggen dat daar het euvel zit. Al weet ik niet hoe dat precies werkt met COSM circuits.
Printable View
Als je weer signaal hebt nadat je aan de volumepot hebt zitten draaien, zou je zeggen dat daar het euvel zit. Al weet ik niet hoe dat precies werkt met COSM circuits.
Ben toch benieuwd of Peter er al achter is wat er misgaat met die volumepot?
Tja, hij doet 'het' idd alleen met mijn fretking ssh strat waarvan ik de humbucker HEB LATEN splitten (heb er dus voor de afwisseling niet zelf mee gekloot!!). Maar je zou dus bijna denken dat daar het probleem ligt. Hoe dan ook, met analoge drives kan ik met de fretking bijv prima 'violen', maar zodra de boss er tussen komt is het feest afgelopen. Ik ga de coilsplit er maar weer een tussenuit halen, eens zien wat dat oplevert.
Neem aan dat je al geprobeerd hebt met de andere elementen op die gitaar, en evt. een volumepedaal ipv de pot op de gitaar? Blijft een beetje vreemd verhaal, zeker als de gitaar het normaal wel doet. Als het een sterke compressie in het Boss kastje zou zijn zou je toch denken dat het bij andere gitaren ook moet gebeuren.