Er gaat hard gewerkt worden om de Cabronita zaterdag klaar te hebben.
Printable View
Er gaat hard gewerkt worden om de Cabronita zaterdag klaar te hebben.
Hallo allen.
Ik kreeg via PM de vraag van Outline of ik er zaterdag ook bij kan zijn met m'n Telecasters. Helaas, ik moet die avond spelen en toch om een uur of acht weer terug zijn in Zuidbroek (moet om 20.30 in Westeremden, Gr.) zijn.
Ik heb even overwogen om met Hendriks iets af te spreken en als ik zeker weet dat ik rond die tijd weer terug ben wil ik graag komen want het lijkt me zeer tof en leuk om een aantal forummers eens in levende lijve te zien en te horen!
Geen idee tot hoe laat jullie doorgaan en Henk; jij wilt ongetwijfeld nog wel even "nazitten'.... We zouden n.l. dan rond 18.00 uur al moeten terug rijden en da's wel wat vroeg, lijkt me. Als dat echter wel lukt......
Gr. C.
Lijkt mij geen probleem Coos , ik heb de auto (peugeot 306) al wel vol , maar jij hebt toch een bus?
Lijkt mij leuk.
Klopt, een verlengde 6 pers. Renault Traffic. Maar die is dan al eerder op weg met de rest van de apparatuur naar Westeremden.... (-;
Ik lever n.l. ook de PA etc. van deze band en één van de anderen rijdt dan vast naar Westeremden om alles klaar te zetten. Ik ging er vanuit dat we het wel in een personenauto kregen. Of die van mijn vrouw of misschien de jouwe.
Maar, vol is vol... (-; Wat neem jij dan overigens allemaal mee?
Anders een andere keer? Dan regelen wij hier in de buurt een mooie lokatie!
Ik heb wel een ideetje... (-;
Gr. C.
Damn, 12:30 aanwezig. Dan moet ik vóór 11:00 uur al gaan rijden!
Komt goed, ik heb er zinnin!! :cheerup:
Ik vertrek zaterdag uit Delft naar Utrecht. Iemand die mee wil?
Een nadeel, ik ga niet terug naar Delft 's avonds, ik blijf in Utrecht..
Kan het ook niet helpen!
We hadden ook later kunnen beginnen maar dan komen we aan het eind van de dag gegarandeerd tijd te kort. We zitten nou eenmaal vast aan de eindtijd van 17.30 uur.
Dus: liever allemaal vroeg op en aanwezig zodat we allemaal de tijd hebben dan dat we het programma af moeten raffelen...
GHK123 kan vanwege logistieke omstandigheden z'n Mesa Blue Angel 4x10" niet meenemen.
Is er iemand die zin heeft om een waardige vervanger mee te nemen?
Of misschien dat Alex1959 z'n Supro mee wil nemen?
Dus: wie wil?