Mark, je haalt oorzaak en gevolg door elkaar. Als Mr Orpheo zich normaal zou gedragen (oorzaak), dan zouden de discussies normaal verlopen (gevolg). Dat is de afgelopen maanden ook gebleken, toen de oorzaak weg was.
Printable View
Ik vind de sfeer hier de laatste tijd helemaal niet zo geweldig, met of zonder Orpheo. Ik sta er gewoon van te kijken dat er na die tijd nog zo moet worden gereageerd. En dat op een wijze die net als Orpheo destijds deed evenmin een schoonheidsprijs verdient. Iets van splinter en balk enzo... Als ik iemand een lul vind laat ik die gewoon met rust. Dan ga ik niet zoals op het schoolplein met mijn vriendjes in een kringetje er om heen staan en nog eens flink wat olie op het vuur gooien...
Dan maar even een olijk plaatje tussendoor....
http://i415.photobucket.com/albums/p.../dogknight.jpg
Hm, heerlijk, ik neem effe een chill-pil hoor, had ik veel eerder moeten doen....thanks voor de tip.
Orph komt wel op een goed moment terug trouwens, het was hier flink ingekakt, nu doet mijn bloedsomloop z'n ding weer, gelukkig.
Die tiper Les Paul, hm, leuk idee, is niet direct iets voor mij, maar toch.
@MarkS: +10
Affakkelen doe je maar in je eigen tijd.
Hier een aardig artikel artikel uit de
Tennessean van 18-11.
Blijken ze met tussenpersonen te werken waarvan lang niet altijd na te gaan is of ze wel bonafide zijn. Een perceel bos op madagaskar zou nog niet zo gek zijn, kun je het hele proces zelf controleren.
Mensen gooi het topic maar dicht. Wat een stelletje kleuters. Doe het lekker via de PM. Ik wil wat over die gibson fabriek weten.
ik reageerde nauwelijks, en jij grijpt een post van mij al aan, om op tilt te slaan. je legt me woorden in de mond, en je komt er nog mee weg ook. hoef ik niet te proberen; jij trommelt je vriendjes op, en ik krijg weer een afkoelban van een week. zie je zelf niet eens dat dat scheef is? Of ik me in het verleden misdragen heb, staat niet ter discussie momenteel. Het gaat erom dat ik wat post, en 3 pagina's later, is 't hele onderwerp ondergesneeuwd, en is 't weer heibel, alleen omdat ik wat gepost heb, zonder inhoudelijk erop zijn ingegaan, of mijn mening gegeven te hebben, op eeen regel na, en dat was zelfs in algemene termen.
@tillens: zo'n post van jou is reden genoeg voor een berisping of waarschuwing. Ik laat een proefballonetje nu op, kijken wat de mods ermee doen.
...
/slotje
Goedemorgen allemaal! Koffie? :cheerup:
Oh, ik dacht even dat dit het chat-topic was.
Ik ben het eigenlijk wel een beetje zat. Iedereen heeft z'n zegje gedaan en iedereen heeft z'n mening gevormd, al dan niet positief/negatief over Orpheo. Nutteloos ouwehoeren kan in Offtopic