Oei, dat is een backstab opmerking... :p
Printable View
Ik ben met Tillens lekker een dag naar Erik van de Haar geweest, en na een paar uur op de rand van uitdroging, door het onophoudelijke kwijlen met de ambulance afgevoerd.
We hebben de nieuwe Hook el34 bespeeld, wat vanaf nu een 120 Watt top is geworden, ZONDER plop. Ziet er vanbinnen dusdanig anders uit dat zelf ik het verschil kon zien.
Ik vind het een werkelijk prachtige versterker en staat hoog op de lijst.
Echter: we vonden wel dat ie vrij snel gaat rondzingen, mooie sound, maar wellicht niet altijd gewenst.
Ook de Hook Silversound gezien, een dumbleachtige 100 watt top, de R40 gehoord, ook erg mooi en een vooruitgang t.o.v. de R20 en de nieuwe 212 die bij de EL34 3 kanaalstop hoort.
Het uiterlijk is echt geweldig overigens, een zwarte top met een brede witte band over het midden, voor zowel de top als de box.
Gistere naar de Golden earring geweest en ook George Kooymans speelde op Hook versterkers. Zit toch wel een geweldig lekker geluid in. Toch maar eens uitproberen als ik er een tegenkom.
Sowieso headroom en naar mijn mening klonk ie warmer en vetter.
Ik ben er nog niet uit of ik de 6L6 of EL34, iemand nog aanraders? Uiteraard zet ik ze bij erik nog wel even naast elkaar, maar toch, waarom wel of waarom niet? smaak?