Valoosj, ik zie dat je de Neovibe verkoopt? ik dacht dat je die voor iemand had gemaakt?
Printable View
Valoosj, ik zie dat je de Neovibe verkoopt? ik dacht dat je die voor iemand had gemaakt?
Jep! :cheerup:
http://www.beavisaudio.com/Projects/fuzzfactory.htm
He Harold! hoe is het met je nieuwste brouwsel! :D
Joene, die had ik voor de gitarist van onze band gemaakt. Maar aangezien hij VFX endorsed is, verandert hij nogal gauw van smaak. Zelf kan hij niet met een vibe uit de voeten. Hij wou er wel een na het horen van een youtube sample video.
Owhh minder ( beter dan die een endorsment heeft ;) )
Hij ziet er in iedergeval te gek uit!
Hij heeft het artwork getekend, op aanraden van Mr. Fingers om er een jaren 50 afbeelding op te zetten.
Daar past met gemak een batterij in. Wie zegt er dan het per se een 9 volt blokje moet zijn?
Je print kan veel kleiner (SMD), je kunt vele kubieke centimeters vrijmaken door al dat ranzige gaffa/duct tape te vervangen door een nette manier van print bevestigen, je kunt 9v chassisdelen nemen die naar buiten uitsteken.
etc etc. Beetje out of the box denken.
luiwammes
;)
Waarom zou je dat willen!?
Eeh ja. Dat kan. M'n persoonlijke ethiek verhinderd me echter om Zvex (of Cochrane of Fulltone of welke "boohtweaker" dan ook) knutselwerkjes na te maken. Daarnaast zit er geen uitdaging in.
@joene,
Waarom zoek je geen Arion SFC1 chorus. Die zijn echt veel leuker!
Omdat ik niet wist dat die bestonden ;)
Thanks, heb hem er bij gezet!