Goeie naam ook weer haha.
Printable View
Goeie naam ook weer haha.
hey saf, ja pinstripes, toch de fifties style, rule. Het is wel moeilijk heb ik al door. Ben al even aan oefenen met potlood, begint wel te lukken maar met penseel lijkt het me echt een all or nothing discipline.
Het is dat echte ambacht handwerk dat me ook zo aanspreekt. Op die flashy Gretschen met pinstripes zie je goed dat het echt handwerk is.
Mijn excuses :)
Het vergt blijkbaar een bijzonder vaste hand : filmpje
dat is em nou net. Die verfmallen kan ik op het werk wel snijden maar dat is dan weer echt net niet.
Ik heb totaal geen vast hand dus met penseeltje zelf kan ik vergeten. De Dearmond Jetstar bas leend zich briljant voor pinstriping. Moet eens met wat hotrod jonge s gaan babbelen denk ik.
yep, the real stuff in dat filmpje
wel zaak van geen niesbui te krijgen tijdens het pinstripen, lijkt me een adem inhouden werkje, ik ga het toch es proberen, maar niet met blauw en oranje zoals de hotrodders :)
heb trouwens al veel van die filmkes bekeken maar wat ik wil weten, heb ik nog niet gezien: wat doen ze als het foutgaat ? ... :)
Lijkt me dat de verfhand 'gestuurd' wordt door de andere hand. Dus vergt het twee vaste handen. Veel oefenen lijkt me de boodschap ...