Nou, ik geef meestal wel de reden als de boel dicht gaat. Maar om nou iedere keer sorry erbij te zetten vind ik overdreven.
Printable View
Nou, ik geef meestal wel de reden als de boel dicht gaat. Maar om nou iedere keer sorry erbij te zetten vind ik overdreven.
Idd... uitleg is over 't algemeen wel handig, maar excuses zijn nergens voor nodig. Als je er sorry voor denkt te moeten zeggen, moet je 'm niet sluiten :D.
Okee prima. I rest my case :)
Aangezien het bewuste topic in Off Topic is gesloten, en ik ben verwezen naar dit topic voor een reactie, hier mijn reactie op deze post:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showpo...6&postcount=47
Voor de duidelijkheid, ik heb geen respect voor de bewuste aktie, wat NIET betekent dat ik geen respect heb voor de moderators.
Verder doelde ik met amateurisme op de reactie van de moderators op de vermeende ongeauthoriseerde inbreuk van het forum (achteraf dus verklaarbaar), en niet op het modereren in het algemeen.
Vind je het echt nodig dat ik het uitleg?
Excuses waarvoor?
Al een tijdje kom ik af en toe op het gitaarnet forum , af en toe post ik ook .
Het niveau is me danig tegengevallen .
Er wordt gescholden , beledigd en het ergste is dat zelfs een moderator dat doet .
Op een topic wordt gereageerd met termen als : lulverhaal , wat ben jij een kortzichtig ventje , waar haal je het vandaan en meer van dat soort onzin die , ik zeg het er maar even bij , NIET inhoudelijk is .
De bedoelde "moderator" maakt het nog bonter : in plaats van op het topic inhoudelijk te reageren valt hij het karakter van de schrijver aan : die is arrogant , denkt alles beter te weten , is onvolwassen. Dat is een heel verkeerde instelling en manier van benaderen , en kwalificeer ik als "kwaadaardig" .Dergelijke reacties en de lieden die ze plaatsen dienen geweerd te worden .
Ik zou willen voorstellen alle onfatsoenlijke en beledigende reacties direct te verwijderen , de plaatser een gele kaart te geven en bij herhaling rood , moderators inkluis.
Het wordt hoog tijd dat het Gitaarnet Forum eens geschoond wordt .
Ja Mitch, kap daar eens mee man!